Heb ik ook gehad hele avond mee gekloot

spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum

spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
 Ziet er goed uit!
 Ziet er goed uit! 
Dankuujony schreef:Daar is die epische hond weer.Ziet er goed uit!

Jaa anders had ik het niet gedaan haha.JD schreef:ik zou gewoon het blok helemaal niet zwart spuiten
of is het echt nodig?
Xtreme06 schreef:Als het klopt met de rest van de kleuren vind ik het best mooi
Cilinder meespuiten vind ik persoonlijk mooier dan blank laten,andere kleur hangt weer af van de andere kleuren.
Heb even wat foto's van Boeki geleend
Net blokje vind ik zelf

KloptBoeki schreef:Iehl bah lelijk blok, Steven.

en hier kun je ook (net als bij de vorige foto) zien dat er een buisje over de krukas heen zit, ook voor tegen beschadigingen bij het stralen. Pakkingen komen hier nog allemaal tussen.
 en hier kun je ook (net als bij de vorige foto) zien dat er een buisje over de krukas heen zit, ook voor tegen beschadigingen bij het stralen. Pakkingen komen hier nog allemaal tussen.

), het gedeelte waar de gevaarlijke situaties kunnen ontstaan
 ), het gedeelte waar de gevaarlijke situaties kunnen ontstaan   

)
 )

heb alles al liggen op de handschoenen na.
 heb alles al liggen op de handschoenen na.