Er was een klein probleempje in ons liefdesleven. Ik had namelijk een relatie met een leuke meid en Joram.. Tja, Joram was jaloers want hij had namelijk een oogje op mij. Nu kon ik z'n liefde niet beantwoorden en sindsdien heeft hij wroeging en is hij hopeloos op zoek naar iemand die z'n liefde wel kan beantwoorden.
Zowel Facebook stalken als proberen een date te regelen via diverse motor en brommer fora leverde geen succes op. Dus jullie moeten gewoon allemaal wat geduld hebben met die arme, gekwetste jongen. Met wat support en liefde komt het allemaal wel weer goed
Joram, kom gewoon van die bank af en stop met gtst kijken. Het leven is hard, wen er maar aan. Joep had een relatie met zijn baas, hij is dus opzoek naar dominantie. Een eigenschap die jij niet hebt, dus geef het gewoon op.
royvi schreef:Joram, kom gewoon van die bank af en stop met gtst kijken. Het leven is hard, wen er maar aan. Joep had een relatie met zijn baas, hij is dus opzoek naar dominantie. Een eigenschap die jij niet hebt, dus geef het gewoon op.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
royvi schreef:Joram, kom gewoon van die bank af en stop met gtst kijken. Het leven is hard, wen er maar aan. Joep had een relatie met zijn baas, hij is dus opzoek naar dominantie. Een eigenschap die jij niet hebt, dus geef het gewoon op.
Misschien iets voor de mensen die met het crossen of iets dergelijks niet gepakt willen worden?
Maar als je bij een controle gepakt wordt op het hebben van zo'n kentekenhouder, dan ben je erg zuur!
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Speedflip bestaat al jaren. Maatje van mij had dat op z'n rs6 en volgens mij staat daar zelfs nog een filmpje van op dumpert. Leuk concept, totdat je er mee gepakt wordt en de politie je voertuig invordert
Daarnaast heb ik toch het idee dat een DIY versie van dit systeem te maken moet zijn voor minder dan 300 euro als je het echt zou willen..
er is ook een spuitbus dat spul spuit je over je kenteken plaat en zodra er een foto word gemaakt of iets dergelijks zie je dat niet op het beeld dat word helemaal wazig voor de rest zie je niks aan je kentekenplaat
Ik heb de oplossing. Mijn gepatenteerde curtainshades! Het speciaal 3d geprinte touwtje gaat van je kentekenplaat naar je gashendel. Op moment dat je de gashendel open draait, gaat het gordijntje automatisch dicht. Zo krijg je nooit meer een boete als je te hard rijdt! Je kan ze bij mij bestellen voor 200 euro per stuk