Als ze je pakken met begrenzer heb je een nog groter probleem, je had hier eigenlijk even iets beter over na moeten denken.
Misschien op teller wel, GPS snelheid zal eerder richting de 80-85 zijn.DerbiSendaWouter schreef:Veel, als je hem goed afstelt gaat conti rond de 100.
Je kunt ook de prop uitboren tot je de gewenste snelheid hebt, maar geen idee of dat heel fijn gaat rijden op een hoogtoerige uitlaat.
Nee dan rijdt dat ding voor geen meter meer.TeamDerbi schreef:Kan ik dit niet oplossen door bv kleinere tandwielen te steken en ng paar dingen ?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Conti loopt harder dan 80-85, rond de 95-100 mits goed afgesteld zoals ik zei.J03P schreef:DerbiSendaWouter schreef:Veel, als je hem goed afstelt gaat conti rond de 100.
Je kunt ook de prop uitboren tot je de gewenste snelheid hebt, maar geen idee of dat heel fijn gaat rijden op een hoogtoerige uitlaat.
Misschien op teller wel, GPS snelheid zal eerder richting de 80-85 zijn.
Ik heb zelf gereden met een goed afgestelde conti. Op teller ga je inderdaad wel 100, werkelijke snelheid ligt echt wel een stuk lager. Als jij 100 rijdt met een 50cc en een gia conti, wil ik wel een gps uitdraai zienDerbiSendaWouter schreef:Conti loopt harder dan 80-85, rond de 95-100 mits goed afgesteld zoals ik zei.J03P schreef:DerbiSendaWouter schreef:Veel, als je hem goed afstelt gaat conti rond de 100.
Misschien op teller wel, GPS snelheid zal eerder richting de 80-85 zijn.