Mede derbi rijders,
Ik heb net een nieuwe uitlaat onder mijn brommer gezet

. Nu heb ik alleen wat afstel probleempjes. Ik heb sproeier 102 gemonteerd en daarmee loopt hij ook hoog in de toeren goed. Bij de lage toeren helaas een stuk minder.
Als ik de brommer wil starten doet hij dat niet zonder choke en hij blijft ook niet stationair draaien zonder choke aan. Zodra ik ga rijden moet de choke wel meteen uit, anders verzuipt hij compleet en trekt hij voor geen meter.
Het grootste probleem wat ik nu heb is dat als ik stil wil gaan staan of veel langzaam rijden (onder de 10 km/h) dan valt de brommer uit en moet je hem aanlopen, tenzij je snel de choke erop gooit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling

.
Een ander probleem is dat als ik een beetje in toeren rijd (9k tot 11k) hij soms een beetje 'Slikt' ook doen de eerste paar centimeter gas heel erg weinig. Als ik het gas verder open draai gaat hij opeens wel extreem.
Zelf dacht ik aan een te kleine stationair sproeier. Het is namelijk alleen als ik stil wil staan (gas dicht) en het eerste stukje gas. Dat word geloof ik geregeld door de stationair sproeier?
Dankjewel