Jammer genoeg koste deze helm heel wat meer dan wat ik eigenlijk wou uitgeven aan een helm dus is het wachten op salaris tot ik verder kan met de DRD gnoeg gelult foto´s

hij woont in coevorden en heeft meerdere advertenties op marktplaats onder de naam GSderbi-ftw schreef:Cool Ezra, wie uit Drenthe???????
ik wil binnekort zijn kant op gaan om mijn spullen/geld te halen of ruitje in te tikkenKris schreef:Hij is een oplichter heeft mij ook een DRD teller opgelicht![]()
Wacht al een maand
ook eens wat van hem gekocht een nooit gekregen zijn naam op mp was toen: sscgprrijder schreef:hij woont in coevorden en heeft meerdere advertenties op marktplaats onder de naam GSderbi-ftw schreef:Cool Ezra, wie uit Drenthe???????
zijn naam is T.Zaher dus doe daar vooral geen zaken mee anders kan iemand anders ook langs gaan
ja idd ff foutje hahaDerbiFanaatje schreef:Dude... dat is geen R2 looool.
Dat is een Yasuni SPR3 xD
ja idd spr3 zal het ff veranderenTimm schreef:Dat is geen R2, maar een SPR3.![]()
Dankjedaniel95 schreef:Ziet er leuk uit man, pro fotoshop XD
Airsal 70 is zo uit de doos niet erg snel maar wel wat leuks van te maken. Maar ik zou gewoon die cilinder terug brengen en je geld terug eisen en anders aangifte doen.
Mvg Daniël