Ik ben Nick kom uit Noord-brabant en ben 16 jaar.
In oktober heb ik mijn rijbewijs gehaald en heb een derbi drd evo limited edition uit 2010.
Setup:
alle begrenzers eruit en een yasuni cross hm uitlaat
twv: 14-52
Ben nog bezig met afstellen en moet nog een nieuwe voorband erop leggen en tandwielen + ketting.
Hier een foto van hoe die eruit zag toen ik hem kocht

Zo ziet hij er op dit moment uit

Ik zal van de week wel goede foto's maken als ik hem gewassen heb.
Laat maar horen wat je ervan vindt.
De laatste niet zo veel meer aan mijn brommer gewerkt. Heb alleen een nieuwe voorband erop gelegd en mijn originele demper op mijn yasuni cross hm gemaakt hierdoor maakt die al een hoop minder herrie. Mijn kettingbeschermer heb ik zwart gespoten maar vind hem rood toch mooier dus dit ga ik weer terug veranderen.
Hier een paar foto's

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 14-4-14
Vandaag weer een keer tijd gehad om mijn brommer te wassen en foto's te maken. De ketting beschermer is rood en de kettinggeleider heb ik zwart gemaakt, dit vind ik er wel dik uitzien. Het is alleen jammer dat op de foto het rood verkleurt is want in het echt ziet het er veel strakker uit.

Hier heb ik er een gephotoshopt is niet helemaal perfect maar vind het best goed gelukt voor de eerste keer.

Mijn plan is om ook nog een keer een pro voorspatbord en voorlicht erop te zetten net zoals JD van het forum, hierdoor krijgt hij naar mijn mening meer een supermotard uitstraling. Als je iets hebt liggen of weet waar ik die kan kopen laat het even weten.
Verder nog tips en je mening laat maar horen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
05-06-2014

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22-10-2014