DerbiRider schreef:Wat is er met je Derbi dan? Kapot ?
gaskabel was door dus effe nieuwe besteld maar dan bleek me gasnaald ook krom en de veer beejte lam allemaal nieuwe besteld.
DerbiRider schreef:
Maar ik zou kijken voor rood of wit velg lint. aangezien je zwarte kappen met rood/wit accent stikkers heb.
Persoonlijk ben ik niet voor goud tinten erop maar dat is ieder z'n smaak.
die stickers zitten er niet meer op he , me kappenset is voorbereidt nu om de neiuwe rockstar stickers erop te plakken, daarvoor hadk dat goud erop gezet , maar dat gaat er af en wordt gepolijst
DerbiRider schreef:En ik hou meer van een koplamp unit met 2 spotjes t.o.v. de originele unit.
die had ik eerst erop maar gaf te weinig licht (ookal zaten er hele grote halogenen in) heb toen maar de originele gekocht met halogeen ba20 erin en nou hebk et effect dat ik wou
Aha, Nee dan zou ik idd rockstarr versie ervan gaan maken.. Ziet er ook meestal tof uit.. Stond er hier al 1 op het forum volgensmij. Witte met rockstarr ...
Idd die spotjes geven niet veel licht maar ben eraan gewend... Zit nog wel te denken om soort "spotje" aan me eigen voorvork te zetten als "Groot licht"
Maar suc-6 ermee maat!
hier zitten ze dan op me brommer ,kga morgen even betere foto's maken
heb ook direct effe setup verandert
-snelgas erop
-technigas enox er weer onder
-tw 15-53
-en maar es derest ontgrenst (cabr en luchtfilter)
hij is nog niet gewassen maar heb toch al fotootje getrokken vandaag bij de stenen beer in sluis
wat ik nu ng ga veranderen is
voorlamp sticker zoeke
voorvork goud laten verve
velgstriping
zelfde band vanachter als vanvore
Laatst gewijzigd door flyingdutchman op di 21 jan 2014, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
van de week lagers kapot gesprongen waardoor me ketting eraf vloog tussen me tandwiel draaide en serieuze kracht op achterbrug kwam en die was dus krom , aan nieuwe geraakt voor licht prijsje binnenkort eens een kleurtje geven
Bart-Derbi schreef:Zwart
Paar stickers op je achterbrug.
tip: zet een xenos lampje in je koplamp. Heb ik ook gedaan en veule mooier. Witter licht en meer licht opbrengst.
ik denk dat me halogeen lichtje toch beetje meer licht geeft dan die xenon lampjes (tenzij je er een hele xenon kit insteekt natuurlik) in vakantie wordt me achterbrug teleur van me frame
pizzabezorger schreef:Heeft wel wat die stickerset,
Haal je taartschep weg en koop een vierkant kenteken
komt ng wel eens een keer binnen 2 weken wss heb dan vakantie en dan wordt die weer eens onder handen genomen , zoals achterbrug verve voorvork in de lak en nieuwe keerringe in en dan idd andere kentekenplaat en houder en achterlicht en op voorvork wss voorvorkstickertje van showa of wp van http://www.24mx.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zat aan deze te denken maar weet nog niet echt welke http://www.24mx.nl/voorvork-sticker-folie-karbon-look-1" onclick="window.open(this.href);return false;
en me voorvork gwn hoogglans zwart
dus net maar effe kijke welke ik neem ik twijfel tussen wp en showa (zwz komt er geen paioli terug op haha )
maar zal mss vant weekend weer iets leuks zien op de motorbeurs
tijdje niks meer van me laten horen , heb nu nieuwe achterband van bridgestone gestoken (effe lettertjes int wit ) had ik nog liggen , is helaas geen dunlop zoals op me stickerset maarja
toch me knipperlichten eraf gehaald , en de spiegel
ng iemand idees om te doen met me brum ??