Leovince v6 (bovenlangs) of leovince X-Fight (bovenlangs)
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 50 SM/R #85
Leovince v6 (bovenlangs) of leovince X-Fight (bovenlangs)
yoo medeforumers,
wil op mijn derbi senda drd racing graag een andere uitlaat, loopt nu 81 op teller met standaard uitlaat, ik zou hem graag rond de 90 willen hebben op gps, nou zei een vriend van mij dan hij met een v6 niet veel harder ging en maar een top van rond de 65 haalde, graag wil ik weten of dat zo is ja of nee, en mocht dat niet het geval zijn hoe hard loopt hij dan wel?
Nou zit ik dus te twijfelen tussen een v6 en een x-fight, mijn vriend zij namelijk dat hij met een x-fight wel harder liep, wat kan ik het beste doen als ik hem rond de 90 wil laten lopen?
En hoe hard loopt hij met een x-fight?
Brent
wil op mijn derbi senda drd racing graag een andere uitlaat, loopt nu 81 op teller met standaard uitlaat, ik zou hem graag rond de 90 willen hebben op gps, nou zei een vriend van mij dan hij met een v6 niet veel harder ging en maar een top van rond de 65 haalde, graag wil ik weten of dat zo is ja of nee, en mocht dat niet het geval zijn hoe hard loopt hij dan wel?
Nou zit ik dus te twijfelen tussen een v6 en een x-fight, mijn vriend zij namelijk dat hij met een x-fight wel harder liep, wat kan ik het beste doen als ik hem rond de 90 wil laten lopen?
En hoe hard loopt hij met een x-fight?
Brent
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2008 (Sold)
Derbi Senda SDR 2005 80cc
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
Re: Leovince v6 (bovenlangs) of leovince X-Fight (bovenlangs
Met een leovince v6 is zon 80-85 te halen.
Je kan ook je top verhogen met je tandwielen maar dan lever je wel trekkracht in.
Die xfight is volgens mij een nieuwe versie vd v6 maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Je kan ook je top verhogen met je tandwielen maar dan lever je wel trekkracht in.
Die xfight is volgens mij een nieuwe versie vd v6 maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda xrace 2011
aprilia tuareg wind 50 1989
peugeot vogue
koop dan een gianelli conti, oogt veel mooier, roest veel minder en zal gemakkelijk 90 halen 

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi drd
ik haal 85 met men v6
tandwielen 14 58
standaart cilinder
19 mm carbrateur
tandwielen 14 58
standaart cilinder
19 mm carbrateur
- ramonl
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM Racing 2009
CPI Supermotard - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=13987
de x-fight heeft een grotere expansieruimte. je vriend heeft denk ik de prop nog in zijn uitlaat, de x-fight is wel beter vanwegen de grotere expansiekamer.
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
-
- Beginnende tuner
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
volgens de officiele site van leovince is de xfight van rvs gemaakt.
hier fv linkie:
http://www.leovince.com/en/products/leo ... ot/x-fight" onclick="window.open(this.href);return false;
hier fv linkie:
http://www.leovince.com/en/products/leo ... ot/x-fight" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia sx50
Hallo,
Ik heb een loevende V6 (bovenlangs) onder mijn aprilia sx50 met tandwiel verhouding 14-53 en ik haal voor de wind makkelijk 90 met een iets te kleine sproeier, nadeel is wel dat ik tegen de wind in maar 80 a 85 ga
Gr,
Ik heb een loevende V6 (bovenlangs) onder mijn aprilia sx50 met tandwiel verhouding 14-53 en ik haal voor de wind makkelijk 90 met een iets te kleine sproeier, nadeel is wel dat ik tegen de wind in maar 80 a 85 ga

Gr,
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 50 SM/R #85
heb je alleen een leovince v6 er onder gegooid? tandwielen ga ik niet doen, vind ik zonder van de trekkrachtEzasta schreef:Met een leovince v6 is zon 80-85 te halen.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia sx50
heb alleen leovince v6 eronder verder standaard cillinder enz.. trekkracht is nog wel goed naar mijn idee 

-
- Beginnende tuner
Nee, legde de v6 eronder en paste me tandwielen aan naar 12-53.Brent1903 schreef:heb je alleen een leovince v6 er onder gegooid? tandwielen ga ik niet doen, vind ik zonder van de trekkrachtEzasta schreef:Met een leovince v6 is zon 80-85 te halen.
Zat trekkracht heb je dan