-Radiateur lekt (nieuwe radiateur erbij gekregen)
-Achterlicht werkt niet (wss oxidatie)
-Km teller is defect (heeft er iemand toevallig eentje liggen?)
-Keringen van mijn poten zijn nog goed maar die ga ik vervangen in voorbehoud
-Tandwielen/ketting zijn lurp
Hierbij zie je de foto's dat ik hem gekocht had(afgelopen zaterdag), de maandag daarop heb ik hem meteen gewassen maar daar heb ik geen foto's meer van want hij ligt nu al uit elkaar ;D, daarna zie je foto's dat de kappen eraf zijn en je ziet verschillende roest plekken die allemaal weggewerkt gaan worden.
Verder zie je in deze topic hoe ik deze 'roestige' Evo tot een top brommer verander
Na de koop in mijn achtertuin:

Kappen eraf :

Roestig Cilindertje

Verdere roest plekjes:

Als laatste kappen setje over het gras verspreid:

Dit waren de begin foto's, elke verandering zal ik vast leggen en jullie op de hoogte houden.
Update 3. (Vanagf nu zet ik hier de updates)

zo updatje voor vandaag, binnenkort met standaard naar de verfwinkel en ff spuitbusje aanmaken en alle opegeschuurde plekjes spuiten, cilinder spuiten met hitteverf en andere dingen in de Hammerright zetten ofzeuu
Lang niks geupdate maar heb hem in de tussen tijd afgemaakt, ging ik zaterdag erna rijden had ik een vastnakker, cilinder eraf gehaald gehoont, nieuwe zuiger erop, oorzaak ; te krappe zuigerspelling eerst zuiger C nu zuiger A en te arm, had sproeier 76 nu 88, hij doet nu dus weer helemaal perfect :

To do list :
- protectors erop
- remschijf voor hart zwart spuiten
- remklauw voor opnieuw rood spuiten
- cross kapje erop
- linkse voorpoot ff naar keringen kijken en als ze kapot zijn vervangen en anders ff schoonmaken
Zoo ffkes updatjee, To do listje is af alleen ff voorrem hart spuiten, ff wat foto's gemaakt

Gisteren aanrijding gehad, foto's zie je hieronder, meer info volgt nog