Ik ben Ezra ben 16 jaar en kom uit Lelystad mischien kennen sommige mij al van mijn gpr,senda,kawasaki.
Ik had een paar maanden terug een derbi senda gekocht die ik voor een groot deel weer klaar heb gemaakt
maar deze heb ik verkocht omdat ik de tijd er gewoon echt niet voor had ivm examen en nieuwe school maar ik miste een project dus heb ik een Kawasaki Kdx 125 gekocht en weer opnieuw opgebouwd dus die is nu eigenlijk klaar dus ik dacht wil weer een project na een tijdje zoeken op marktplaats en het forum deze derbi gevonden het is (denk ik) een derbi senda sm xtreme van tussen 2003/2005??? er zit momenteel een warmgelopen Airsal 70 op die ik denk ik wel nog kan gebruiken aangezien de cilinder helemaal nog mooi is en voor de rest mist er volgensmij niet heel veel maar heb ook 2x voorvork 2x kroonplaten 2x achterveer 2x achterbrug enzenz
Genoeg gepraat paar foto´s

Me pa had geen tijd om hem op te halen met zijn busje dus heb ik aan de vriend van me zus gevraagd zal
er een derbi in jou opel corsa passen hier het antwoord

Toen de derbi op de brug gezet en ben hem nu uit elkaar aan het halen (foto´s volgen) dus mochten me andere schatjes buiten wachten