Laat ik me even voorstellen, Ik ben Dave. kom uit de buurt van Gorinchem, ben bijna 2x zo oud als jullie

We rijden nu met een select gezelschap met een paar racers zo nu en dan weleens op de Landsard in Veldhoven. Ben zelf al 2 jaar in het bezit van een Yamaha R125 en hier wat foto's van hoe ik eerst reed:

en van hoe 'ie nu staat:

Anyway, m'n pa en ik waren op zoek naar nieuwe racertjes te bouwen en we vonden het rijwielgedeelte en looks van de GPR/RS erg mooi en technisch gezien een erg capabele basis om een circuitracertje te bouwen.
M'n pa had op mijn advies voor erg weinig een rollend rijwielgedeelte gekocht waarna hij een Husqvarna 125 crossblok heeft gemonteerd en na een paar maandjes heeft 'ie hem aardig af op het spuitwerk na dan. Hij loopt wel erg als vergif al zeg ik het zelf, zo'n peekaatje op 36 moet het wel hebben, hier een foto:

en hier het project waar ik mee bezig ben, setup: Airsal 70, 28 Mikuni recht op spruitstuk, PVL binnenrotor, Gianelli ? pijp en een dikkere koeler. (de ori. tank is naar de wrapper)

Ik heb er zelf nog 1 staan om op te bouwen met CR80 blok, dus moet nog wat onderdelen verzamelen maar we zijn op de goede weg