Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door royvi »

Zit je bij Navigators ofzoiets?
Vriend van mij zit daar ook bij maar dan afdeling Wageningen. Ikzelf zit niet bij een studentenvereniging, lijkt me wel heel leuk maar is vrij duur en daarom moeilijk i.c.m. motorcross. Roeivereniging leek mij eerst ook wel wat.
Tweede jaar in een studentenvereniging wordt hem sowieso al niet omdat ik waarschijnlijk Honourscollege ga doen, is niet echt ideaal om dan een introductieperiode ernaast te hebben. :emo:

Wel ben ik actief lid in mijn studievereniging, wat ook erg leuk is!

Oke, dus je kan er wel stappen! Ja Groningen is gewoon supermeaui. :happy: :emo:
Hoe zit het met tuig in Rotterdam? Je hoort alleen maar verhalen over "tuig". Als je bij een studentenvereniging zit, neem ik aan dat je sowieso één keer per week wel clubavond hebt toch? Is ook erg leuk!
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
spijker95
Pro tuner

Ongelezen bericht door spijker95 »

Utrecht is meauier :haai:
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Zozo, wat een verhaal.

Nee, bij C.S.F.R, de wat zwaardere variant. :emo: Navigators zou in sommige opzichten meer wat voor mij zijn, maar wist eerst niet eens dat Navigators bestond en heb het prima naar m'n zin dusja. :thumbup: Studentenverenging kost vooral veel tijd. Jij met je crossmotor snap ik wel ja. Studievereniging lijkt me niets, maar blijkbaar kan het leuk zijn.

Ja je kan er zeker stappen, 7 dagen per week als je wilt. Groningen zeker alleen donderdag lekker?
Inderdaad hoor je altijd verhalen over tuig van mensen die niet in Rotterdam wonen. :emo: Het valt echt heel erg mee, overal waar ik kom met mijn fiets ben ik te lui om hem aan een kettingslot te leggen (sterker nog, heb er niet eens één), en mijn fiets is nog steeds niet gejat. Hoogstens verplaatst als iemand anders daardoor zijn fiets niet van het station kon halen. Op Zuid wonen wel veel allochtonen en ik hoor wel eens verhalen over schietpartijen, maar heb het idee dat die gasten je niks doen als ze niks met je te maken hebben.

Mwa, valt tegen hoor. ;) Bij Navigators hebben ze dat wel ja, bij ons iets minder vaak.
Open the Throttle and Smile
royvi
Pro tuner

Groningen is elke dag leuk stappen, alleen in het weekend zijn er weinig studenten. Donderdag veel ja, maar eigenlijk is woensdag steeds meer de stapavond.
Hier kun je fiets echt niet zonder slot neerzetten, dan ben je hem kwijt en kun je hem voor €10,- weer terugkopen van een zwerver. :emo:

Nouja, de studentenvereniging die mij dan het leukst lijkt kost opzich best wel wat geld vanwege al het gezuip :emo: . Ja, en veel tijd natuurlijk. Maar je bent heel wat geld kwijt aan alle feestjes e.d.
Onze studievereniging is erg leuk als je in een commissie zit want dan ken je wat meer. Vaak zijn er leuke borrels en feesten.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner

Woensdag? Waarom dat? Als je tijdens het stappen eens een echte dikke student ziet met oranje studentikoos haar, dan is het misschien wel de Praeses van CSFR Groningen. :emo:
Dan heb ik het dus beter voor elkaar wat tuig betreft. :happy: In R'dam heb je amper zwervers, is verboden ook, schijnt.

Ja okee maar dat doe je zelf. Je hoeft niet alle feestjes mee te doen. ;) Ik ben meer een sportende dan een zuipende student, dus heb er nooit last van dat ik veel geld aan bier kwijt ben. :emo:
Het ligt er ook maar net aan hoe actief en groot je studievereniging is. Gezien je opleiding zal het bij jou groter zijn, dan lijkt het me ook al meer interessant. :haai: Ik snap btw niet dat je je typische studentenleven op geeft voor Honourscollege. Tenzij je het voor een betere baankans doet.
royvi
Pro tuner

Op donderdag heb je steeds meer de stadjers en scholieren, op woensdag alleen studenten. Nouja, die feestjes zijn natuurlijk "vrijwillig" hè, er wordt wel verwacht dat je er bij bent, helemaal als je club ook gaat.
Onze studievereniging is btw vaak ook dom zuipen. :emo:
Ik geef m'n studentenleven niet zozeer op voor Honours, een studentenvereniging werd hem waarschijnlijk toch niet. Ik mis de uitdaging gewoon een beetje in mijn studie, het is allemaal zo oppervlakkig, gewoon 100 theorieën leren zonder ze ook maar toe te hoeven passen of de inhoud te hoeven kennen. Ik heb morgen m'n sollicitatiegesprek, als ik niet toegelaten wordt kijk ik nog wat ik doe, wie weet dan volgend jaar bij een vereniging.

Enne, ik sport ook nog veel hoor! :mrgreen:
Airsal cilinder te koop:
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

Goedzo, opzich is crossen ook wel een sport flinke sport toch? :emo:
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
spijker95
Pro tuner

Ongelezen bericht door spijker95 »

royvi schreef:Op donderdag heb je steeds meer de stadjers en scholieren, op woensdag alleen studenten. Nouja, die feestjes zijn natuurlijk "vrijwillig" hè, er wordt wel verwacht dat je er bij bent, helemaal als je club ook gaat.
Ik geef m'n studentenleven niet zozeer op voor Honours, een studentenvereniging werd hem waarschijnlijk toch niet. Ik mis de uitdaging gewoon een beetje in mijn studie, het is allemaal zo oppervlakkig, gewoon 100 theorieën leren zonder ze ook maar toe te hoeven passen of de inhoud te hoeven kennen. Ik heb morgen m'n sollicitatiegesprek, als ik niet toegelaten wordt kijk ik nog wat ik doe, wie weet dan volgend jaar bij een vereniging.

Als je nog bij een vereniging wil, doe dan Vindicat
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner

royvi schreef:Op donderdag heb je steeds meer de stadjers en scholieren, op woensdag alleen studenten. Nouja, die feestjes zijn natuurlijk "vrijwillig" hè, er wordt wel verwacht dat je er bij bent, helemaal als je club ook gaat.

Ja werkt dat zo? Wist niet dat het veel boeide of je meegaat of niet.

Als je het nu niet naar je zin hebt op je studie is veel vrije tijd ook niet alles, nee.
Op welke manier zou Honours meer uitdaging aan je studie kunnen geven?

Wat doe je buiten crossen aan sport? ;)
royvi
Pro tuner

spijker95 schreef:
Als je nog bij een vereniging wil, doe dan Vindicat
Absoluut niet. :emo: Paar vrienden zitten er wel bij, maar niets voor mij. Als ik ergens bij zou gaan, zou het Albertus zijn.
Boeki schreef:

Ja werkt dat zo? Wist niet dat het veel boeide of je meegaat of niet.

Als je het nu niet naar je zin hebt op je studie is veel vrije tijd ook niet alles, nee.
Op welke manier zou Honours meer uitdaging aan je studie kunnen geven?

Wat doe je buiten crossen aan sport? ;)
Honours is zowel verdiepend binnen je studie als verbredend over andere studies. Het heeft ook veel met onderzoek te maken, dat boeit mij dan weer wat minder, maar er zitten leuke dingen tussen. Je kan zelf vakken kiezen, het is over 2,5 jaar 45 punten naast je gewone studie.

Ik cross dus, ik fitness (vooral voor de cross) en ik loop hard. Komt dus neer op drie keer per week sporten. ;)
Airsal cilinder te koop:
Boeki
Pro tuner

Zou niks voor mij zijn, ik vermaak me prima met m'n studie zoals het nu gaat, maar als het voor jou anders geen zak aan is wel nice. Hoeveel vakken volg je in die 2,5 jaar?

Netjes. :clap: Dat dat nog samen kan gaan met bier drinken zeg. :emo:
royvi
Pro tuner

Gaat prima, oké als ik geen tijd heb sla ik hardlopen wel eens over, vooral omdat ik dat geen zak aan vind. :emo: Crossen is op de zondag, dan doe ik anders toch niet veel en kan dus prima. Gewoon een beetje tactisch plannen, als ik geen feestje heb gehad ga ik vaak 's morgens vroeg even sporten voor de dag begint zeg maar.

Honours heeft iets van 9 vakken geloof ik, maar ben ik niet zeker van. :emo:

Maarja, het is wel duidelijk waarom dat Derbiproject niet afkomt. :emo:
Airsal cilinder te koop:
Boeki
Pro tuner

Snap ik, ben ook niet heel erg van het hardlopen, of het moet competitief zijn tegen een huisgenoot ofzo. :emo:
Goed bezig, ik lig door de week meestal pas rond 1/2 uur op m'n nest dus dan slaap ik liever uit dan dat ik ga sporten. Vanavond weer eens gaan denk dus denk ik.

9 vakken in heel die 2,5 jaar?

Nou ehh niet echt, je bent toch zeker niet de hele zondag aan het crossen?
royvi
Pro tuner

Ja eigenlijk wel, je bent er heel veel tijd aan kwijt. Je gaat naar de baan, daar ben je dan een ochtend/middag en je maakt je motor schoon en pleegt onderhoud de rest van de dag. Daarna ben ik aan het bijkomen.

Ik heb waarschijnlijk een hele lange zomervakantie, dan maak ik hem sowieso af. Want af komt hij! Wil hem erg graag af hebben. :palm:
Airsal cilinder te koop:
Boeki
Pro tuner

Succes ermee dan, zou leuk zijn als we eens wat filmpjes gaan zien.
royvi
Pro tuner

Ik wil alle losse onderdelen wel filmen voor je. :emo:
Airsal cilinder te koop:
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

:emo: :emo: :emo:
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner

Ja doe!
Mclaren
Tuner
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Ongelezen bericht door Mclaren »

Dan moet er wel dramatische muziek onder hé?
HardWithStyle
Pro tuner
Vervoersmiddel: Skyteam Dax (Sold)
MotorHispania RYZ Pro SM (Sold)
Derbi Senda DRD 2010

Ongelezen bericht door HardWithStyle »

Zeg ff wanneer die klaar is, dan kan ik optijd popcorn kopen.
Plaats reactie