maarja hopelijk kan nu iemand anders er plezier van hebben!!!!!!!!!!!
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... Source=SYI" onclick="window.open(this.href);return false;
wil voor een auto gaan en mischien nog brommertje erbijdaniel95 schreef:Zonde man, waarom doe je um weg dan?
Mvg Daniël
ja idd gewoon opknappertje ofzo weer terug kopen en nee hoef er geen 2,100 voor ik dacht zet hoog in wie weetjony schreef:Met die prijs hoef je niet bang te zijn dat je hem kwijtraakt hoor.Geintje. Maar je kan altijd later nog een opknappertje kopen toch?
dankje ben er trots opcasvanhelmond schreef:Mooi ding zeg!
ja daar heb jij een heel goed punt over die kappen maakt hem wel weer speciaaldaniel95 schreef:Snap wel dat je um weg doet ja, maarja vind het toch zonde blijven :p Al helemaal nu je net carbonne kappen hebt laten maken voor een flinke prijs.
Mvg Daniël
je mag ze kopen krijg je rest van de brommer erbij hahadaniel95 schreef:Ja idd zien echt zieke kappen, zou ze graag over willen nemen maar helaas staat de geldboom er een beetje skeer bij XD
Mvg Daniël
ja nik door jou ben ik aan het denken of ik hem wel weg moet doenderbievolimited schreef:Ik snap nog steeds niet dat je hem wegdoetJe hebt me uitgelegd waarvoor je weg ging doen maar hoop dat je er heeel heel goed overna gedacht hebt aangezien ik wel weet hoe gek jij op je gpr bent
genoeg ervaring mee vooral heel veel spijt dat ik mijn senda project heb verkocht die mis ik gewoon echtCarlos schreef:van elke verkoop krijg je spijt
ja ik probeer net als vorig jaar bij zoveel mogelijk meetings te zijndaniel95 schreef:Mooizo, ding is te dik om weg te doen. Nou neem ik natuurlijk aan dat je de meetings dit jaar met je gpr aanwezig bent?
Mvg Daniël