HELP Derbi starten
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 50 SM 2013
HELP Derbi starten
Beste mensen,
Sinds oktober 2013 heb ik een nieuwe Derbi Senda DRD Racing 50 sm 2013 gekocht die ik sinds 25 december gebruik, deze Derbi heeft momenteel nog geen 500 KM op de teller. Als ik 's ochtends naar school rijd start hij in één keer, maar wanneer ik uit ben en ik wil naar huis rijden dan start hij niet? Thuis staat hij ook gewoon buiten onder een party tent maar het is nog niet 's ochtends voorgekomen dat hij niet wil starten.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik probeer 'm dan eerst 3 keer te starten zonder choke en daarna een paar keer met choke via de kickstart uiteraard maar dan wil hij gewoon niet starten... Dit is nu al meerdere keren voorgekomen en alleen als ik uit ben van school, zeer vreemd.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen wanneer dit gebeurt? (In de 1e versnelling zetten en rennen buiten beschouwing gelaten)
Met vriendelijke groet,
Mark
Sinds oktober 2013 heb ik een nieuwe Derbi Senda DRD Racing 50 sm 2013 gekocht die ik sinds 25 december gebruik, deze Derbi heeft momenteel nog geen 500 KM op de teller. Als ik 's ochtends naar school rijd start hij in één keer, maar wanneer ik uit ben en ik wil naar huis rijden dan start hij niet? Thuis staat hij ook gewoon buiten onder een party tent maar het is nog niet 's ochtends voorgekomen dat hij niet wil starten.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik probeer 'm dan eerst 3 keer te starten zonder choke en daarna een paar keer met choke via de kickstart uiteraard maar dan wil hij gewoon niet starten... Dit is nu al meerdere keren voorgekomen en alleen als ik uit ben van school, zeer vreemd.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen wanneer dit gebeurt? (In de 1e versnelling zetten en rennen buiten beschouwing gelaten)
Met vriendelijke groet,
Mark
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Tijdelijk geen Derbi.
Re: HELP Derbi starten
Kijk je ontsteking eens na * Bougie, dop, cdi, ontstekingunit* voor storingen.
Of even je inlaat schoonmaken * Luchtfilter, luchtfilterelement, carburateur, membraam, pakking check*
Hopelijk helpen de tips.
Of even je inlaat schoonmaken * Luchtfilter, luchtfilterelement, carburateur, membraam, pakking check*
Hopelijk helpen de tips.
Je bent pas gay als je met een vario rijd 

-
- Banden plakker
Geen flauw idee wat je daarmee precies bedoelt haha, kan je het een beetje uitleggen?
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
Als je de brommer nieuw gekocht hebt, heb je waarschijnlijk garantie. Als dit het geval is, kun je teruggaan naar de verkoper en een aanzoek doen op je garantie.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 58#p277758
Een nieuwe brommer onder een partytent. Auw...
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
Reed je in de regen naar school toevallig? Of stond hij op school in de regen?
spijker95 schreef:Heerlijk strak

-
- Banden plakker
@marnixkoster
Tja hij mag niet binnen van me moeder..
@Joram
Het kan goed een klein beetje geregend hebben toen hij op school stond, is niet overdekt.
@Tino
Ja ik zal is contact opnemen met de dealer
Tja hij mag niet binnen van me moeder..
@Joram
Het kan goed een klein beetje geregend hebben toen hij op school stond, is niet overdekt.
@Tino
Ja ik zal is contact opnemen met de dealer
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
Bougiedop vervangen voor een rode champion.
Regen en std dop zorgt voor problemen.
Regen en std dop zorgt voor problemen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak

- LogicDutch
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=13999
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18234 - Locatie: Doetinchem
- Contacteer:
Denk dat t aan de bougie ligt, had 't zelfde probleem. de bougie geeft dan vonken waar ze niet horen endus geen ontsteking. nieuwe bougie aanschaffen goedkoop 9,5 voor een racebogie ( als je hebt opgevoerd) iets van 10 tot 12 euro 

Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
PM ME AUB