JridesDerbiW schreef:ff vraagje, van me brommer brand nu soms me voorlicht door... denk dat dan me spanningsregelaar kapot is? Of kan t ook wat anders zijn?
Thanks!
Dan ligt t denk ik gwn aan je spanningsregelaar. (denk ik)
Zekering kan het niet zijn, anders zou ie t helemaal niemeer doen
HardWithStyle schreef:Grapje Koen, niet huilen. *schuift roosvicee toe*
Koen schreef:Mijn zadel lekt
Iemand hetzelfde proble gehad? En miss een oplossing?
Nieuw zadel kopen is beetje teduur voor me.
Kan je zelf ook gewoon opnieuw bekleden?
Je hebt ook van die zadel overtrekken, die kun je er zo overheen halen!
Tnx, lijkt me idd wel wat. Ik heb zelf zoiets, dan maar pech in de winter. In de zomer regent t toch zo ong nooit . En hij staat toch zo ong altijd binnen
Als je even kijkt bij het aanbod topic, kun je zien dat er nu veel zadels verkocht worden!
Succes!
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Tino schreef:
Tnx, lijkt me idd wel wat. Ik heb zelf zoiets, dan maar pech in de winter. In de zomer regent t toch zo ong nooit . En hij staat toch zo ong altijd binnen
Als je even kijkt bij het aanbod topic, kun je zien dat er nu veel zadels verkocht worden!
Succes!
Ja, maar wie geeft de garantie dat die wel waterdicht zijn he
Ik zal ff kijken en toch bedankt !
Op de site van Jos Dijkman staat dat dit voor het nieuwe type is, als het originele blok onder je brommer ligt kun je gewoon aan je blok zie of je het nieuwe of oude type hebt. Het oude blok typebenaming begint met E, nieuwe met D.
spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
Ik heb net mijn brommer weggebracht naar de brommerboer, ze moeten een prop in me uitlaat lassen.
Maar ik wil natuurlijk ook hard kunnen rijden, wat is de best haalbare snelheid zonder dat je er een bekeuring voor krijgt? Ook zou ik wel weer een graag hard willen rijden (70+ km/p), iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Een extra onbegrensde uitlaat kopen of iets dergelijks, echter heb ik dan wel weer een probleem als ik aangehouden wordt...
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Lijkt me de eerste. Ze hebben die brandstofslangen ook in andere kleuren. zoek bij jos een andere kleur brandstofslang op en kijk of daar afmetingen bij staan. Dan kan je kijken welke je nodig hebt.
ik wil graag een nieuwe uitlaat voor mijn derbi
nu had ik ingedachte een gianelli conti te halen maar een vriend van me vertelde tot dat niet veel trekkracht had.
heeft die uitlaat genoeg trekkracht voor normaal met langzaamrijdend verkeer te kunnen meegaan als ik twv 13/53 erop heb?
hopelijk kan iemand mij helpen
De conti is erg hoogtoerig, in de powerband heeft die veel kracht.
Onder de 6000 toeren is het weinig waard.
Hij is dus niet geschikt voor jou.
Een metrakit thrower of SCR Corse Cross hebben ook onder de powerband kracht.
Onderlangs kan je een Yasuni/Bidalot R2 nemen.
Daar zou ik voor gaan.
Ja loopt prima op een std cilinder
Vooral als ie eenmaal in de powerband komt trekt die super lekker door.
Rij er sinds kort ook mee en heb een top van rond de 90 km/h met twv 12-53.