Hey
Er is bijna nooit een meeting in friesland. Maar ik weet wel dat er genoeg Derbi's hier rond rijden.
Ik kan zelf niet zo'n meeting organizeren maar mischien iemand wel. Van mij hoeft het nu in de winter ook niet maar gewoon zomer van 2014! En dan een lokale plek zoals leeuwarden bvb. Iemand in de buurt die dan ook graag mee wil doen reageer aub
UPDATE: KIJK VOOR ALLE NIEUWE INFORMATIE IN DE TOPIC VAN (NIEUW) Meeting Friesland [INFO]
Laatst gewijzigd door DT_Friesland op wo 19 feb 2014, 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.
ik zou miss mee kunnen doen met nog iemand maar leeuwarden is beetje ver dikke 40 km. dus zou mooi zijn alst dichterbij groningen kon weet niet waar de rest weg komt
Ik ben op het moment brommerloos, maar over +- 2 weken denk ik wel weer 1 te hebben en dan zou ik maar al te graag mee rijden. Ik woon zelf in wolvega, ligt zo'n 10km van heerenveen
Hahahahaha, dat zou wel zo fijn zijn ja, maar je moet soms ff doorbijten voor wat lol, want in de winter is het +punt wel dat er minder politie rondrijd voor rollerbank controle, ookal is dat (bijna) nooit het geval hier
Oke, als er nog iemand interesse heeft in een meeting in de zomer in friesland, dan hoor ik t nog wel. Ik zou het namelijk ook wel leuk vinden, maar om alles zelf te organiseren dat lukt me (verwacht ik) niet, dus daarom een vraag of er iemand anders is die dan of kan helpen met organisatie of dat diegeen zelf de rol op zich legt. maar ik ben bereid om te helpen in elk manier die er is. Hopelijk is hier nog wat animo voor want ik denk dat er toch wel iets van 10 leden uit friesland en omstreken komen die ook wel mee willen rijden. De plek is altijd nog te bespreken.
het lijkt mij ook wel mooi, een meeting in leeuwarden (in de zomer) ik woon er 13 km en ken vast wel een paar die ook wel willen.
maar om het te organiseren heb ik geen tijd voor...
Dat probleem heb ik op t moment ook last van, maar denk dat als we met een groep van +- 10 man zijn dat dat wel meevalt. Dan is t denk ik nog wel te doen, maar zo te zien is er nog niet heel veel animo voor
Ik woon zelf tegen herenveen aan, en voor een tour wil ik best een kilometer of 50 afleggen om er heen te gaan. Woon jij ook echt in groningen de plaats of bedoel je de provincie? Want als ik dat weet kan ik wel is kijken of er iets dichtbij voor beide is
Leeuwarden of iig in die omgeving zal wel het meest centraal liggen voor ons allemaal. Als wij dit in mei of later doen dan heb ik denk ik nog wel 2 die mee gaan op mt5jes. Dan zijn we dis al met een redelijke groep
Hoe hard loopt jullie brommertje ongeveer? Verwacht dat de minimum 60 zal worden, maar als jullie niet zo hard willen / kunnen. dan kijk ik alvast voor wat leuke routes