haha sorry ik weet er nog niet zo veel van afRickjee. schreef:elke derbi is eigelijk een senda ,
dus welke bedoel je percies ? misschien linkje ?
ik zat te denken iets als dit

haha sorry ik weet er nog niet zo veel van afRickjee. schreef:elke derbi is eigelijk een senda ,
dus welke bedoel je percies ? misschien linkje ?
Ja, met een pro in de bossen crossen.derbi-ftw schreef:DRD Pro is inderdaad erg vet (staat nu 1 te koop voor €850 op Marktplaats) Pro's zijn wat hoger en hebben een elektrische start.
Laten we elkaar geen knul noemen.derbi-ftw schreef:Lezen knul:
Ik geef mijn mening op Frenk zijn antwoord.
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Ik wou er niet alleen mee crossen, alleen als ik vrij heb dus genoeg tijd om andere banden er op te zetten. Verder als ik dit zo lees ga ik denk ik gewoon voor een derbi senda drd #85 ltdRat B*stard schreef:Hij zegt dat hij er ook mee in de bossen wilt crossen.
Vervolgens stel jij een Pro voor.
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Xtreme06 schreef:Een #85 Limited bestaat nietOf je kiest een Derbi Senda DRD Racing #85 of een Derbi Senda DRD Limited (om even compleet te zijn
) TIs maar dat je het weet
Dus pittig limitedDaanS schreef:Anniversary edition, wordt ook niet meer gemaakt... Vanwege het 85 jarige jubileum