Hey,
Ben men motorblok aan het reviseren en heb hem open gehaald.
Nu heb ik het probleem dat ik niet goe meer weet waar welk rondelleke zit
Weten jullie waar ik detail fotos kan vinden van een NT motorblok hoe hij ineen moet?
Groetjes
Matthias
Beter ga je meteen voor kwaliteit,het kan zijn datie het houd maar de kans datie dat niet doet is ook reëel...
Als die het dan begeeft zal het je duurder uitkomen hoor
hey,
heeft iemand losse carters van een nt type blok liggen?
Zo ja zou je aub foto kunnen maken van het gat waar de kruk lager in komt en dan van de rechter carter ( gezien vanaf als je er op zit ) dus de kant waar je de koppelingscarter tegen aan schroeft,
Als ik met iemand achterop rijdt, dan zakt mijn Derbi nogal in. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen, zoals het instellen van de veer of iets dergelijks?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Trouwens, volgens mij hangt mijn koplamp best wel laag. Er zitten op het spatbord beschadigingen aan de lak door de koplamp, kan ik hier wat aan doen en eventueel de lak herstellen?
En mijn vader wil dat ik een prop in mijn uitlaat las, echter kan ik dan niet harder dan 57 rijden. Dus mijn vraag is, werkt een euro-begrenzer goed en heeft de politie dit snel door?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Zijn er nog andere manieren om mijn brommer 57 te laten gaan en wanneer ik er zin in heb dat de brommer dan rond de 70/80 loopt?
Dus ik zou voor de morse code of voor de variabele begrenzer moeten gaan en niet de euro?
Zo een variabele begrenzer is nogal groot toch? Aangezien dat je bij een Schakel nogal veel open plekken hebt, zien ze dat kastje snel genoeg zitten denk ik..
Vandaag ben ik even langs geweest bij een motorwinkel, die tevens ook Derbi dealer is. Me vader begon met de eigenaar over zo'n begrenzer. De eigenaar zei dat je dynamo stuk gaat door zon begrenzer. Klopt dat?