hallo , iemand moet me helpen , mijn brommer start nietmeer met of zonder choké , niks werkt , heb nieuwe naft + olie in gedaan ,moet wel zeggen heb een tijdje met choké op gereden :s iemand dat mij kan helpen plzzzz???
Je meld je hier aan en post gelijk je probleem.
99% kans dat je niet hebt gezocht naar een vergelijkend probleem.
En maar een klein dingentje geprobeerd hebt om te kijken of dat verschil maakt.
Tevens vertel je je setup niet je sproeier etc. Ook handig om te weten.
Wat je allemaal wel precies gedaan hebt en wat niet.
Heb je gekeken of die nog vonkt? Waarschijnlijk niet.
Doe dat eerst is voordat je hier gelijk je eigen aanmeld en een vraag neer gooit.
Ja dat is ook zo.
Ik zeg niet dat die het niet mag doen.
Alleen het is lekker makkelijk, ow me brommer doet het niet meer en heb geen zin om te gaan zoeken wat het kan zijn op diverse fora's. Dus meld me maar ergens aan en stel de vraag.
Tevens geeft die veels te weinig info over de brommer (mijn mening) om een eventuele oplossing te geven die kan helpen.
Ook geeft die veels te weinig info wat betrefd het probleem wat die heeft. Alleen dat die niet start. Maar hoe die klink als die wilt starten nog compressie heeft etc.
Dit is voor ons puur gokken wat het probleem kan zijn. Nutteloos van onze tijd dus. Ik heb nu niet zo iets van als ik zijn probleem lees van. Hmm dat probleem komt me bekend voor, of dat zal dat wel is zijn.
kijk mischien is het gewoon iemand die niet zo technisch is dat kan toch?
en wat mausmbx zegt kijk eerst us naar je bougie! dus kijk of je bougie vonkt zoniet steek un nieuwe doet ie het dan nog niet
kijk dan naar je bougie kabel en je bobine