ik zou de uitlaat graag willen polijsten en of lasnaden er weer inbranden. kan dit ?
ik dacht zelf van wel maar begon te twijfelen omdat er nu ook al verf op zat.
Of je straalt hem even, dan kun je polijsten als je dat wilt en de lasnaden terug brengen.
Scheel wat werk en is de makkelijkste manier om hem kaal te maken.
Mijne was eerst zo \
Heb hem toen gestraald, met staalborstel geschuurd en daarna met erg fijn schuurpapier netjes afgemaakt.
Toen ben ik met een Crème brûlée brandertje de naden erin gaan branden en na de blanke lak ziet hij er nu zo uit.
Als je hem ergens kan laten stralen ofzo zou ik het zeker doen als ik jou was.
Als je nog vragen hebt moet je me maar even een pbtje sturen ofzo
ik zit te twijfelen wat vinden jullie zou ik die conti bocht opknappen en er onder doen met prop zodat hij 70 rijdt of is dat niks ? of zou ik dan gewoon mn ori bocht er onder houden en die een keer weer zwart spuiten ofzo. gaat me er om of de brommer nog goed loopt met prop in die contibocht?
Conti met prop zal niet goed lopen.Voor 70km/u te rijden ben je beter met een ori uitlaat,tenzij je het geluid niks vind,dan kan je nog naar een V6 of Thrower gaan.
Kun je beter een V6 nemen dan een Thrower !
Ik rij zelf met een Thrower en dit loopt bij mij 90 !
Heb geen ervaring met de V6 maar die lopen iets zachter
En mijne reed met de orginele geknepen uitlaat en ontgrenst carb en 13/53 vertanding ook al rond de 67/70 !
ja mn brommer loopt nu ori met prop en conti demper ook 70 maar is meer omdat ik elke dag ongeveer 20 km naar school moet en weer terug en ook door de stad enz en een bekeuring voor 70 is beter dn een voor 90... ;p