Kijk je tellerkabel even na

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
gelijk heb jethe skullkid schreef:Hey, gisteren tijdens het rijden begon mijn voorlicht te knipperen en toen viel die uit, hij heeft het al meer gehad dat die knipperde, moest ik effe op grootlicht zette, terug op klein en het werkte weer. Nu dus niet, Het kleine licht blijft doodDenken jullie dat het aan het lampje licht of ergens aan de kabels? Heb namelijk geen zin om dat lampje eruit te peuteren als het daar niet aan licht
Heb toch maar even liggen peuteren en die kap weer opengedaan, licht was denk ik wel goed. Wil ik het eruit halen, zat nogal vastXtreme sm schreef:gelijk heb jethe skullkid schreef:Hey, gisteren tijdens het rijden begon mijn voorlicht te knipperen en toen viel die uit, hij heeft het al meer gehad dat die knipperde, moest ik effe op grootlicht zette, terug op klein en het werkte weer. Nu dus niet, Het kleine licht blijft doodDenken jullie dat het aan het lampje licht of ergens aan de kabels? Heb namelijk geen zin om dat lampje eruit te peuteren als het daar niet aan licht
kijk je kabelboom en stekkertjes ff na, daar lag het bij mij ok aan
Dat zeg je verkeerd, derbi vind electronica niet zo lief, dat is het gewoonthe skullkid schreef:Nieuw lampje erin en het was opgelostben al blij dat het dat was, elektronica vind mij niet zo lief
Nee, vooral niet als je met elektra werkt.diedje1996 schreef:ff een snel vraagje
is het een moeilijk werk voor iemand die nog nooit een kabelboom heeft vervangen ( werkt wel met electra )
Ik zou er nog geen 600 euro voor willen uitgeven.diedje1996 schreef:Ik weet niet of je hier een link mag plaatsen maar anders hoor ik het wel.
wat is deze nog ongeveer waard ?
http://link.marktplaats.nl/425309523
omdat het een bokke ding is met een ot blokdiedje1996 schreef:oeps zie net dat ik hem in het elektro heb gezet
maar waarom nog geen 600 euro ?
Oud ding, vol met roest.diedje1996 schreef:oeps zie net dat ik hem in het elektro heb gezet
maar waarom nog geen 600 euro ?
zitten van de rubber fittingen met kleine steeklampjes in.royvi schreef:Zit er eigenlijk ook een lampje in het toerengedeelte van een analoge dashboard?
Bij mij doet hij het niet in ieder geval, en voordat ik die kut gespen los ga trekken wil ik dit even zeker wetenEn dan maar hopen dat het een stekkertje is....
DaliasD schreef:zitten van de rubber fittingen met kleine steeklampjes in.royvi schreef:Zit er eigenlijk ook een lampje in het toerengedeelte van een analoge dashboard?
Bij mij doet hij het niet in ieder geval, en voordat ik die kut gespen los ga trekken wil ik dit even zeker wetenEn dan maar hopen dat het een stekkertje is....
heeft een autgarage ook wel op voorraad