mathijsb schreef:wie kan mij even een kleine indicatie geven over de sproeier maat die ik ongeveer met hebben.
set-up:
arisal 80
28mm keihin
mk pro race onderlangs
Hpi
er zit nu 148 in volgens mij, dit lijkt mij alleen wat groot. iemand met een vergelijkbare set-up die mij kan vertellen rond welke sproeier ik moet gaan zitten?
en welke voor ontsteking moet ik ongeveer hebben voor mijn hpi?
.
Gewoon kijken hoe het rijdt, niet denken dat het niet kan omdat het een grote maat is.
Moet mijne eigenlijk nog een beetje bijstellen, maar volgens mij zit er bij mij 155 in ofzo.
80cc airsal
28mm metrakit
vl6
twin air
scr corse hm 50/70
Ik heb een vraagje over hoe je remklauwen spuiten moet.
Ik snap dat ik een gedeelte van de klauw moet afplakken, welk gedeelte is dit? (wil 'm het liefst niet uit elkaar halen)
Zou ik dan ook primer of blanke lak moeten gebruiken of is hittebestendige lak alleen voldoende?
Nog maar weer een vraag van mij:
Ik reed naar school en mn temperatuurlampje ging branden, ik kijken , en de plug op mn cilinderkop is er dus uitgesprongen. Hoe repareer ik dit ?
En hoe ontlucht ik mn koelsysteem ?
Ik heb een vraagje over hoe je remklauwen spuiten moet.
Ik snap dat ik een gedeelte van de klauw moet afplakken, welk gedeelte is dit? (wil 'm het liefst niet uit elkaar halen)
Zou ik dan ook primer of blanke lak moeten gebruiken of is hittebestendige lak alleen voldoende?
Alvast bedankt!
Hele binnenkant niet, anders gaan je zuigers vastzitten.
Primer is wel handig, eerst heel goed schoonmaken en ontvetten, blanke lak hoeft niet.
yvodelaere schreef:Nog maar weer een vraag van mij:
Ik reed naar school en mn temperatuurlampje ging branden, ik kijken , en de plug op mn cilinderkop is er dus uitgesprongen. Hoe repareer ik dit ?
die plug gaat naar je carberateur. vanaf de carberateur gaat een slangetje richting het reservoir volgens mij. is de plug afgebroken of is deze er uit geschoven oid?
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!
yvodelaere schreef:Nog maar weer een vraag van mij:
die plug gaat naar je carberateur. vanaf de carberateur gaat een slangetje richting het reservoir volgens mij. is de plug afgebroken of is deze er uit geschoven oid?
als je wil ontluchten moet je gewoon je kvs dop erafdraaien en je brommer stationair laten draaien, dan zie je als het goed is het kvs in het bakje zo zakken, dan gewoon bijgieten tot het niet meer zakt
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
DaanS schreef:
Eigenlijk is het: kvs dop open, bijvullen, slang van cilinderkop naar rad bij je rad losmaken, daar ingieten tot het uit je radiateur zelf komt.
Werkt alleen als je geen thermostaat hebt hè, met thermostaat moet je gewoon in kvs tankje gieten en dan in de slangen knijpen en weer bijvullen.
DaanS schreef:
Eigenlijk is het: kvs dop open, bijvullen, slang van cilinderkop naar rad bij je rad losmaken, daar ingieten tot het uit je radiateur zelf komt.
Werkt alleen als je geen thermostaat hebt hè, met thermostaat moet je gewoon in kvs tankje gieten en dan in de slangen knijpen en weer bijvullen.
Le bullshit.
Ik vulde systeem via cilinderkop, en ja met thermostaat in de kop. Systeem direct ontlucht.
Ik had me voorwiel eruit om me band te verwisellen, en toen ik de klauw er al af had kwam ik tegen de remhendel aan, en gingen de blokjes wat naar binnen. Deze heb ik weer terug geduwd, en alles weer gemonteerd, maar nu heb ik veel minder druk op de rem. Hoe kan dit?