Het ligt niet in de weg, dus kom niet met onzinbiedingen. Maar een goed bod is altijd welkom.
Voor vragen, biedingen, opmerkingen en foto's kun je me even appen op 0615941341.
Ben nog opzoek naar een limited zadel, voorkapje en een goude marzocchi USD dus ruilen kan evt ook!
Op te halen in velserbroek, of verzenden.
Metrakit Pro Race onderlangs. €185.-
Demper in vrijwel nieuwstaat, uitlaat zelf is zwart gespoten door de vorige eigenaar. Ik heb er zelf 1 rondje mee gereden, maar ben verliefd op mijn supermoto, ook al gaat de pro race harder. Wordt compleet geleverd, en de pijp heeft geen enkel deukje of dergelijke. Oppervlak is bijna overal mooi glad!

Blauw geanodiseerde DRD Racing velgen uit 2010. €195,-
Voorvelg nog zeer goed, enkel de spaken moeten een keer opgepoetst worden met belgom. Achtervelg ook nog in goede staat, die moet ik alleen nog even oppoetsen. Voorvelg heeft een Vee-rubber band eromheen, kan evt nog een band om met goed profiel. (zie hieronder). Achter ontbreekt de band. Excl. schijven en tandwiel.

DRD Racing #85 radiateurkap rechts €45.-
Kap is nog in nette staat, enkel een paar gebruikerskrassen wat natuurlijk niet te vermijden is. Er zit 1 klein scheurtje in, valt bijna niet op.

Kickstartpedaal €10.-
Gewoon goed en netjes

Schakelpedaal 2x €5.- p.s.
Goed, maar geen nieuwstaat

Rempedaal €9.95
Goed, maar niet supernetjes meer

Remklauw + leiding DRD Racing met een KYB voorvork €40.-
Gewoon goed, wordt geleverd met een nieuw setje remblokken. Heeft altijd goed geremt en nooit problemen mee gehad.

Voorvorkrubbers small 4x (KYB, Marzocchi) €10.-
Wat je ziet is wat je krijgt, zijn geen nieuwe.

Orgineel DRD Pro (?) kickstartpedaal €10.-
gewoon netjes

Vacuumkraan €1.-
Geen idee

Gashendelset Dominos €5.-
Niet compleet

Grondplaat leonelli ontsteking (?) €5.-

Onbekende tailpipe + demper €15.-
wat je ziet is wat je krijgt.

21 mm spruitstuk gebruikt €5.-
goede staat, vacuumnippel beetje krom.

Linker carterhelft NT blok (DRD Pro) €20.-
Goede staat, kleine beschadiging aan bendix bevestiging

Benzinetank €5.-
Lek bij kraanaansluiting, voor de rest nette staat.

Voorbandje €25.-
Zeer goed profiel, gaat nog heel lang mee!

Bijna complete Derbi €900.000.-
Nette staat, met elek start.