mocht je die velgen toch weer verkopen (bij jou weet je het nooit ) mag je me even PM'en. heb hier zelf DRD 03 velgjes liggen die zijn dus ook met dubbele remschijf vooraan, mocht je willen ruilen
Laatst gewijzigd door Bart op wo 16 feb 2011, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Bart schreef:mocht je die velgen toch weer verkopen (bij jou weet je het nooit :lol ) mag je me even PM'en. heb hier zelf DRD 03 velgjes liggen die zijn dus ook met dubbele remschijf vooraan, mocht je willen ruilen
Ziet er goed uit En met deze vork ook al lekker het ov onveilig gemaakt :') En weet je hoe ze die ondepoten eraf hebben gehaald? Want zag op utjoep dat er ook vorken waren met schroefdraad in het voetje, maar jij zei gewoon eraf tikken? (Nadat je inbus eruit had gehaald)
ja met sebac vorken had ik ze gewoon met een rubbere hamer eruit getikt, maarvolgens mij is marzocchi met koud en warm vast gezet, waardoor je het niet zomaar eruit kan tikken
chunho schreef:ja met sebac vorken had ik ze gewoon met een rubbere hamer eruit getikt, maarvolgens mij is marzocchi met koud en warm vast gezet, waardoor je het niet zomaar eruit kan tikken
ja ooit is het kut. maar ik heb er toen gewoon een langere bout in gedraaid, en dan voet in de bankschroef en dan tegen die bout aan rossen. Dan komt die vanzelf