goeden dag mensen
ik rij sinds kort een rieju RRX
ik heb alleen gezien dat sommigen de achterkap gesneden hebben weet 1 van jullie mischien hoe dat moet ?
Groeten Sander
kappen snijden Rieju RRX
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Rieju rrx spike
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition
Re: kappen snijden Rieju RRX
goed aftekenen met iets van een dunne stift.. dan met de zaag er doorheen
vervolgens netjes schuren en kap opnieuw spuiten.. zo heb ik het eens gelezen, geen ervaring mee..
ben bang dat er geen andere manier is om het netjes te doen... je kunt de randjes misschien iets vijlen, hoef je niet te schuren. maar dan zal de rand van de kap altijd lelijk blijven.

ben bang dat er geen andere manier is om het netjes te doen... je kunt de randjes misschien iets vijlen, hoef je niet te schuren. maar dan zal de rand van de kap altijd lelijk blijven.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda X-race
Re: kappen snijden Rieju RRX
Ik heb het zelf bij mijn derbi senda x-race gedaan, was er vannuit gegaaan dat ik opnieuw moest spuiten.
Heb met een decoupeerzaag de kappen afgezaagt en blijkt dus dat spuiten niet nodig is!
Bij mij zagen de randen er gewoon strak uit, heb dus ook niks opnieuw gespoten.
Alleen moet je wel zorgen dat je recht zaagt daarom inderdaad wat mototje zegt eerst lijn zitten met stift of iets dergelijks. (Heb het zelf met tape gedaan)
Heb met een decoupeerzaag de kappen afgezaagt en blijkt dus dat spuiten niet nodig is!
Bij mij zagen de randen er gewoon strak uit, heb dus ook niks opnieuw gespoten.
Alleen moet je wel zorgen dat je recht zaagt daarom inderdaad wat mototje zegt eerst lijn zitten met stift of iets dergelijks. (Heb het zelf met tape gedaan)