Derbi start slecht na kloten carb
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: drd racing sm
Derbi start slecht na kloten carb
Hallo ik heb net mijn derbi helemaal ontgrenst en daarom ook een grotere sproeier ingestoken nu lekt mijn vlotterbakje een beetje. Als de brommer dan een dag heeft gestaan moet ik hem aanrennen kan dit komen omdat het vlotterbakje dan leeg is of is er iets anders mis omdat mijn carb eraf is geweest?
Re: Derbi start slecht na kloten carb
Valse lucht.
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Nee, je vlotterbak zal niet leeg zijn dan zou je een lege tank hebben. Ik zou eerst even kijken of de O-ring van je vlotterbak nog goed is, als deze is gescheurd of klem heeft gezeten even een nieuwe halen.
Een slechte afsteling zou veroorzaken waarom hij slecht start. Een beetje klooien aan je luchtschroef helpt dan wel.
Je start hem met choke?
Valse lucht zou je kunnen merken dat hij hoger stationair loopt als normaal.
Een slechte afsteling zou veroorzaken waarom hij slecht start. Een beetje klooien aan je luchtschroef helpt dan wel.
Je start hem met choke?
Valse lucht zou je kunnen merken dat hij hoger stationair loopt als normaal.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: drd racing sm
Ik denk dat hij wel leeg is na tijdje komt er geen benzine bij door je vacuüm kraantje toch?
En als hij uurtje heeft gestaan start hij vaak wel in 1 keer na een dag staan meestal niet!
En als hij uurtje heeft gestaan start hij vaak wel in 1 keer na een dag staan meestal niet!