Grtz
spijker95 schreef:Heerlijk strak
drd_jeroen schreef:@ hopke: 7,5![]()
iemand enig idee waar die lange gele draad voor is?
de andere zijn voor mijn pinkers maar die gele ligt daar ook bij maa zou niet weten waar hij voor diend
ps let niet op mn blauwe nagels is van kappen te spuiten
Xtreme06 schreef:drd_jeroen schreef:@ hopke: 7,5![]()
iemand enig idee waar die lange gele draad voor is?
de andere zijn voor mijn pinkers maar die gele ligt daar ook bij maa zou niet weten waar hij voor diend
ps let niet op mn blauwe nagels is van kappen te spuiten
Hhahaha,toen ik de search gebruikt kwam ik deze onbeantwoorde vraag tegen.En ik heb dezelfde vraag,dit is de laatste draad in mijn kabelboom die ik niet kan thuisbrengenNu moet ik ook geen foto meer nemen
Mijn X-Treme 2008 zit op 7.5 ampere.Rikert schreef:Ik heb een drd ltd 07 op hoeveel moet de accu gezekerd worden er zit namelijk geen zekering in.
Het is waarschijnlijk rotzooi op de plus poolsjoperd schreef:Beste Forumleden,
Gisteren merkte ik dat, nadat ik mijn toerenteller helemaal naar beneden zag gaan en toen weer naar boven (geen idee waarom hij kreeg misschien even geen stroom), dat de olie, warmte en brandstof lichtjes allemaal brandden. Dit klopt helaas niet. Ook gaan de lampjes als ik hem alleen aan zet zonder de motor te starten niet meer aan. De richtingaanwijzers zouden in die stand ook moeten werken, maar dat doen ze ook niet meer. Nou lijkt het erop dat mijn accu geen stroom meer geeft als de motor geen wisselspanning geeft, maar gezien alle lampjes branden als ik rijdt, lijkt het me geen storing van de accu. Ik heb al gekeken naar de zekering, maar deze is nog heel. Daarnaast maakt mijn dashboard een soort van ratelend servo geluid als ik de accu op een bepaalde manier optil of als ik aan de zekering loop te klooien. Ik heb toevallig laatst het lampje van de toerenteller vervangen (1.2A 12V zoals het hoort).
Rara wat zou het kunnen zijn?
Met vriendelijke groeten,
Sjoerd