Heb ik teveel compressie? want dit gebeurt me om de +-100 km.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Het is een 50cc van een aftermarket blok van Jos Dijkman

Het was geen DMP volgens Jos, want wil die rotzooi niet en het is een Aluminium cilinder, heb trouwens ook al eens een kop van een Top 50 geprobeerd maar die blaast hij ook 'door'derbi-ftw schreef:Wauw, kun je eens een foto van dichterbij nemen?
Is dit een 50cc DMP gietijzer cilinder?
En heb je de kop goed vast gemaakt etc, en hoe is de zuiger?
Ontsteking zat er op zoals origineel. Niet aan gezeten o.i.d. had al gekeken of hij misschien losgeschoten was maar dit was niet aan orde.derbi-ftw schreef:Lijkt wel of de explosie verkeerd timed, en de plaats waar de explosie komt lol.
Stuur eens een foto van je zuiger, en welke ontsteking heb je met welke afstelling?
Verder is aftermarket spul ook troep (weet niet of dat beter of slechter dan DMP is)
Ik ga Jos zo direct een mailtje sturen. want vind het wel raar heb er nog net geen 500km opzitten en dit is de 3e keer.derbi-ftw schreef:Klopt is wel gewoon een nette prijs van Jos, dat niet. (origineel blok kost zo'n 1200 euro ofzo)
Ik zal wel even contact opnemen met Jos Dijkman, als je zegt dat die dit om de 200 km doet.