Bovendien was het een voorbeeld

Nee, een DRD heeft een andere kabelboom dan een Senda.senda sdr schreef:kun je deze km teller http://www.opvoeren.nl/digitaal-dashboa ... aprilia-sx" onclick="window.open(this.href);return false;
op een derbi aansluiten waar orginale een analoge teller op zit
weet dat je een andre kabel nodig heb
hahaha leovince v6 is totaal niet vergelijkbaar met standaartRat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
Of je moet hem korter vertanden maar dan moet je snel schakelen.
Leovince is een vervangingsuitlaat, dus in die zin is die vergelijkbaar.gprrijder schreef:hahaha leovince v6 is totaal niet vergelijkbaar met standaartRat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
Ik heb zelf een senda gehad en met die leovince eronder ging toch wel stukkie sneller optrekken en top was 85Rat B*stard schreef:Leovince is een vervangingsuitlaat, dus in die zin is die vergelijkbaar.gprrijder schreef:hahaha leovince v6 is totaal niet vergelijkbaar met standaartRat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
Gefeliciteerd, 85 doe je met ori uitlaat ook.gprrijder schreef:Ik heb zelf een senda gehad en met die leovince eronder ging toch wel stukkie sneller optrekken en top was 85![]()
met alles voor de rest standaart
http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... ovince-v6/" onclick="window.open(this.href);return false; genoeg bewijs nu?gprrijder schreef:hahaha leovince v6 is totaal niet vergelijkbaar met standaartRat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
welkom in droomland bewoner Rat B*sterd probeer maar eens een 2e hands leovince met prop te vindenRat B*stard schreef:Gefeliciteerd, 85 doe je met ori uitlaat ook.gprrijder schreef:Ik heb zelf een senda gehad en met die leovince eronder ging toch wel stukkie sneller optrekken en top was 85![]()
met alles voor de rest standaart
Bovendien zit er standaard een prop in waardoor die geen 85 gaat
Jij geeft niet snel toe dat je ongelijk hebt.gprrijder schreef:welkom in droomland bewoner Rat B*sterd probeer maar eens een 2e hands leovince met prop te vindenRat B*stard schreef:Gefeliciteerd, 85 doe je met ori uitlaat ook.gprrijder schreef:Ik heb zelf een senda gehad en met die leovince eronder ging toch wel stukkie sneller optrekken en top was 85![]()
met alles voor de rest standaard
Bovendien zit er standaard een prop in waardoor die geen 85 gaat![]()
gooi er gewoon een ori onder net zo mooi![]()
mijne liep helemaal ontgrenst met standaard uitlaat 75 plat erop
Vervolgens ga jij als een strontvlieg mijn reactie aanvallen.Rat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
Vervolgens ga jij als een strontvlieg mijn reactie aanvallen.Rat B*stard schreef:Je kan het beste een originele uitlaat of vergelijkbaars er opzetten(bv leovince v6).
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop