dit is 100x mooier dan een limitedTimm schreef:Ja, ga ik ook een keer doen. Alleen wil ik een Limited dus eigenlijk niet zoveel zin meer om er aan te werken.

dit is 100x mooier dan een limitedTimm schreef:Ja, ga ik ook een keer doen. Alleen wil ik een Limited dus eigenlijk niet zoveel zin meer om er aan te werken.
usd zou hier oook goed op staan, normale banden ook maar moet je wel michelin sportys nemen, en teller kan je koso nemen en licht gewoon 2 van zulke halogeen lampen van josTimm schreef:Ja, maar ik wil een USD, normaal licht, normale teller, normale banden en als ik dat allemaal ga aanpassen vind ik hem niet meer zo mooi als dat hij nu is.
dit is inderdaad veel dikker, dan een limitedSpecna schreef:usd zou hier oook goed op staan, normale banden ook maar moet je wel michelin sportys nemen, en teller kan je koso nemen en licht gewoon 2 van zulke halogeen lampen van josTimm schreef:Ja, maar ik wil een USD, normaal licht, normale teller, normale banden en als ik dat allemaal ga aanpassen vind ik hem niet meer zo mooi als dat hij nu is.
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Le derbi schreef:waarom in godsnaam
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use