spijker95 schreef:Tsja, dat kan ik je ook moeilijk kwalijk nemen
Maar schiet inderdaad niet op zo
Achja, nu de winter eraan komt is Pottendijk toch niet echt een optie meer, dus heb je de hele winter nog om hem af te maken. En ik zal volgend jaar ook nog wel een tripje richting het circuit organiseren, dus als je dan mee gaat kan je hem toch nog gebruiken waar hij in eerste instantie voor bedoeld was
Boeki schreef:En ik ga volgend jaar ook naar Pottendijk.
Nu wil je hem wel houden he? Zo niet, verkoop hem aan Luc, die wil een project.
mag ik met je mee?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Boeki schreef:Ja hoor, heb alleen nog geen idee hoe ik ga.
Ik zie het al, Luc gaat deze af maken.
Als we er uit komen zou het mooi zijn als hij ook echt gebruikt wordt voor wat de planning was inderdaad.
Idee waar het voor was is toch verwaterd. Niks tegen jullie maar wilde met wat andere mensen rijden op Pottendijk die nu geen brommer meer hebben
Boeki schreef:Aanhanger voor 3? Moet wel lukken, opgestapeld.
platleggen kan ook nog, kun je ook nog 4 hoog gaan
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.