Het gaat over een derbi sdr van het jaar 2004.debeste95 schreef:Over wat voor soort Senda gaat het? Ik zou het niet doen. Erg oud model, ik zou gewoon gaan kijken voor een nieuwer model als je er echt een wilt.
pj
Het gaat over een derbi sdr van het jaar 2004.debeste95 schreef:Over wat voor soort Senda gaat het? Ik zou het niet doen. Erg oud model, ik zou gewoon gaan kijken voor een nieuwer model als je er echt een wilt.
Dan moet hij zijn lagers misschien maar eens vervangenpieterjan81 schreef:Geen idee, maat van mij zei dat die niet goed stuurden, dat ze precies wringen.gprrijder schreef:wat bedoel je precies met wringen bij stuur?
pj
Oke, ze sturen dus wel goeddebeste95 schreef:Dan moet hij zijn lagers misschien maar eens vervangenpieterjan81 schreef:Geen idee, maat van mij zei dat die niet goed stuurden, dat ze precies wringen.gprrijder schreef:wat bedoel je precies met wringen bij stuur?
pj
welke mankementjes dan zoal? Brommer is ook altijd onderhouden door de dealer volgens de persoon.debeste95 schreef:Ik ben ten eerste geen fan van dat model zelf, vind die nieuwere modellen gewoon veel strakker. En nadeel van zo'n oud bouwjaar is dat als de vorige eigenaren niet genoeg onderhoud hebben gepleegd, je al snel veel kleine mankementjes hebt waar je helemaal rotziek van wordt. Ervaring mee.
Tja, dan moet je gewoon kijken wat jij fijner vindt rijden en het liefst op rijdt. Vanalles. Lagers, versleten onderdelen, slecht onderhouden lak etc. Geen al te nare dingen om te vervangen of te repareren, maar dat alles bouwt al snel op als het slecht onderhouden is.pieterjan81 schreef:welke mankementjes dan zoal? Brommer is ook altijd onderhouden door de dealer volgens de persoon.debeste95 schreef:Ik ben ten eerste geen fan van dat model zelf, vind die nieuwere modellen gewoon veel strakker. En nadeel van zo'n oud bouwjaar is dat als de vorige eigenaren niet genoeg onderhoud hebben gepleegd, je al snel veel kleine mankementjes hebt waar je helemaal rotziek van wordt. Ervaring mee.
pj
Oke, bedanktdebeste95 schreef:Tja, dan moet je gewoon kijken wat jij fijner vindt rijden en het liefst op rijdt. Vanalles. Lagers, versleten onderdelen, slecht onderhouden lak etc. Geen al te nare dingen om te vervangen of te repareren, maar dat alles bouwt al snel op als het slecht onderhouden is.pieterjan81 schreef:welke mankementjes dan zoal? Brommer is ook altijd onderhouden door de dealer volgens de persoon.debeste95 schreef:Ik ben ten eerste geen fan van dat model zelf, vind die nieuwere modellen gewoon veel strakker. En nadeel van zo'n oud bouwjaar is dat als de vorige eigenaren niet genoeg onderhoud hebben gepleegd, je al snel veel kleine mankementjes hebt waar je helemaal rotziek van wordt. Ervaring mee.
pj
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Ja, maar jos levert ze niet meer.mathijsb schreef:weet iemand of deze rechtstreeks in een airsal80 kop past?: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=6289" onclick="window.open(this.href);return false;
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ik zag idd niet op voorraad, maar krijg hij ze ook niet meer dan?Joram schreef:Ja, maar jos levert ze niet meer.mathijsb schreef:weet iemand of deze rechtstreeks in een airsal80 kop past?: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=6289" onclick="window.open(this.href);return false;
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Enig idee of dit ook passend is op een yamaha dt50 x 2007?DaanS schreef:http://www.bromfietsshop.nl/index.php?p ... =passendop