ik wil mijn senda wat langzamer laten lopen .
hij rijd nu 80+

ik wil hem ongeveer 60 laten lopen omdat ik die dure boetes en de rollenbank al aan zie komen

wie weet wat een geschiktere uitlaat is ?
alvast bedankt
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
Als je met een begrenzer gepakt wordt is je boete duurder dan een andere uitlaat of een uitlaat begrenzen.Xtreme06 schreef:Je moet dan gewoon de prop uitboren tot je 60 kan gaan,en natuurlijk terug afstellen...![]()
Mijn Derbi rijd nu ook met LV6 60 op teller dus het kan prima (met twv 12-53)
Waarom geen begrenzer?
Yezzz schreef:
Ja je kunt gewoon bij Jos dijkman een prop kopenRobertje schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn derbi. Ga over naar ORI uitlaat.
Weet iemand of ik gewoon bij jos dijksman ( of hoe die ook weer heet) een prop kan kopen om erin te stoppen?
Yezzz schreef:
Josdijkman is echt een goeie shop en staat goed aangeschreven bij Derbi-Forum leden.kaj7kaj schreef:Ik koop dat spul op Marktplaats is vaak goedkoper maar wat is nou een goede winkel om zoiets te kopen ?
Yezzz schreef:
Alvast voor de duidelijkheid ik heb mijn brum zo gekocht en (nog) niks aan verandertXtreme06 schreef:@JD hoe hard was hij begrensd?Want van 80 naar 60 zal mss nog net lukken zonder het goed te kunnen horen,en je moet al veel pech hebben als die popo het hoort zoals bij joude meeste kunnen geeneens schakelen
Yezzz schreef: