http://mwnw.nl/blog/2013/10/22/vn-wil-z ... eden-35970" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou dat serieus zijn?

DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Kop of munt?royvi schreef:'t Wordt toch eens tijd dat we die knoop doorhakken. Thuglife is al moeilijk genoeg weet je.the skullkid schreef:Nee. Ik ben Royvi zijn homeboy, of hij de mijne... Daar zijn we het nog niet over eens.blackidentity schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jou mag ik wel. Jij was toch die Jesper met die enorme tettencollectie?
Ok. Jij bent mijn homeboy. Ik ben het alphamannetje, met dat getwijfel van jou! Net een wijf!royvi schreef:Stop met die vragen. Ik haat de onduidelijkheid.
Zullen we een gang oprichten op GTA V? Of ga ik nu te snel?the skullkid schreef:Geeft niet, je kan niet tegen de concurrentie en dat snap ik.
Ja. Zullen we daarmee wachten tot het op de pc uitkomt? Ik ben namelijk arm en heb geen spelconsoles.royvi schreef:Zullen we een gang oprichten op GTA V? Of ga ik nu te snel?the skullkid schreef:Geeft niet, je kan niet tegen de concurrentie en dat snap ik.
Doe derbi-ftw.blackidentity schreef:Goedenavond. Wie gaat er vanavond door de gehaktmolen?