Laatste fototje samen met mijn brommer.

Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Scheef is het nieuwe rechtroyvi schreef:Wat zitten die dempers toch scheef.
Ah, het was mij nog niet opgevallen vandaar.royvi schreef:Waar ik dat uit opmaak?
Uit de foto op de vorige pagina, en tal van andere foto's van die brommer. Wanneer ik kijk naar vaste punten op de dempers en op de kappen, dan kan ik concluderen dat beide dempers niet gelijk zitten.
Ze hingen eerst wel prima, maar ter plekke bleek dat ik de gaten in mijn frame toch niet goed geboord had, dus dan improviseer je maar even met wat je voor handen hebt. In dit geval tie wraps. Maar goed, ze zijn de deur alweer uit dus niet mijn zorg meerroyvi schreef:Maar even serieus. Waarop pas je het niet even aan? Maakt hem zo veel vetter.
toen ik hier op kwam was ik 14, ondeertussen bijna 16DaanS schreef:Ik denk het wel![]()
Zit hier een andere 14 jarige?
Ontopic nu
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
LievvvVenlonaer schreef:Laatste foto met het hok, vandaag op het ding zelf afgeleverd in Zuid Limburg