debeste95 schreef:Afgezien van dat punt wat je als laatste noemde over die twee antwoorden voorgaande, denk je nou echt dat hij weet wat een bobine is als hij de bougie al niet eens weet te vinden?
Nee daar dacht ik tijdens het schrijven ook al aan maar het was toch niet zo heel belangrijk dat hij weet wat de bobine is.
ik was aan het kijken naar wat cilinders voor mijn hm (am6)
heb enkele tegen gekomen die mij wel iets zeggen: dr 80, mhr replica 80, polini 80 gietijzer
het is echt bedoeld om elke dag er mee te rijden dus moet zeer slijtvast zijn het gaat me vooral om koppel top mag rond de 100 liggen. Welke past dan het beste bij mij? Dr is namelijk zeer goedkoop.
dan zou ik voor de dr 80 gaan mhr replica... de naam zegt het al.. en polini net zo .. die naam staan aardig bekend om nogal snel te zijn met een dr80 goed afgesteld en goeie TWV kom je makkelijk aan 100
nielstheto schreef:dan zou ik voor de dr 80 gaan mhr replica... de naam zegt het al.. en polini net zo .. die naam staan aardig bekend om nogal snel te zijn met een dr80 goed afgesteld en goeie TWV kom je makkelijk aan 100
Ik heb dus een probleempje, het pinnetje waarmee de vlotter vast zit in de carburateur is dus krom of wat dan ook ... hierdoor beweegt de vlotter maar heel stroef en loopt het vlotterbakje niet vol. Nu krijg ik dat pinnetje er niet uit, iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?
jesse073 schreef:Ik heb dus een probleempje, het pinnetje waarmee de vlotter vast zit in de carburateur is dus krom of wat dan ook ... hierdoor beweegt de vlotter maar heel stroef en loopt het vlotterbakje niet vol. Nu krijg ik dat pinnetje er niet uit, iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?
gewoon met een lichte hamer en een nagel het pinnetje een beetje doorslagen en met een knijptang er verder uittrekken?
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
farmerontour schreef:of een benzine kraan dr op en de vlotter zo zetten dat ie altijd open blijft staan.. wel je kraan dicht zetten als je wegloopt hihi
farmerontour schreef:of een benzine kraan dr op en de vlotter zo zetten dat ie altijd open blijft staan.. wel je kraan dicht zetten als je wegloopt hihi
Er staat bij de Rijkspolitie dat een achter (en of remlicht) alleen roodkleurig mag zijn. Zou oom agent dan ook niet moeilijk doen als ik mn achterlicht eraf haal, en net als Derbidylan er een rode ledstrip op plakt?
hij kan moeilijk doen want je moet een remlicht hebben.. maar hoe komen ze hier achter. een wout heb ik vaak wel door als die achter me rijd ik weet niet hoe dat is met jou?
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!
farmerontour schreef:hij kan moeilijk doen want je moet een remlicht hebben.. maar hoe komen ze hier achter. een wout heb ik vaak wel door als die achter me rijd ik weet niet hoe dat is met jou?
Gewoon achterlicht van je std achterlicht, en ledstrips voor remlicht? Achter me rijden ze niet vaak, of ik zie ze niet (geen spiegels), maar ik heb bijna iedere week wel een rollerbank bezoekje..