Als je kabel nog heel is kan je toch je nieuwe tonnetje er op zetten en weer rijden?
Dat moet ik nog even kijken, want het leek erop dat de kabel ook weg was, ik zag alleen het tonnetje zitten.julianspaans schreef:je ik bedoel de splitsing
Als je kabel nog heel is kan je toch je nieuwe tonnetje er op zetten en weer rijden?
Oke bedankt, die kan ik er gewoon indrukken ?julianspaans schreef:nee je moet de enkele hebben die komt namelijk van je gashendel naar de splitsing en dan gaan er van de splitsing 1 naar de oliepomp en 1 naar de carb maar daar is niks mis mee...
the skullkid schreef:En dan doe je zo zat als wat je ex binnen en schrijf je later die avond nog een halve liefdesverklaring in een bericht op facebook naar haar.De volgende ochtend wordt je wakker met een miljoen sms'jes en weet je met je houten kop niet waarover het gaat. FML
Ik zei toch dat je m'n zusje Hagrietje met rust moest laten.the skullkid schreef:En dan doe je zo zat als wat je ex binnen en schrijf je later die avond nog een halve liefdesverklaring in een bericht op facebook naar haar.De volgende ochtend wordt je wakker met een miljoen sms'jes en weet je met je houten kop niet waarover het gaat. FML
Het gaat hier over mijn ex, je nichtje Hermelien van 12.royvi schreef:Ik zei toch dat je m'n zusje Hagrietje met rust moest laten.the skullkid schreef:En dan doe je zo zat als wat je ex binnen en schrijf je later die avond nog een halve liefdesverklaring in een bericht op facebook naar haar.De volgende ochtend wordt je wakker met een miljoen sms'jes en weet je met je houten kop niet waarover het gaat. FML
the skullkid schreef:En dan doe je zo zat als wat je ex binnen en schrijf je later die avond nog een halve liefdesverklaring in een bericht op facebook naar haar.De volgende ochtend wordt je wakker met een miljoen sms'jes en weet je met je houten kop niet waarover het gaat. FML
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Ja tuurlijk. Hopelijk nog wat takemeback seks.spijker95 schreef:#haphaphap
Een grote jongen zoals jij moet daar toch wel tegen kunnen
+1the skullkid schreef:Ja tuurlijk. Hopelijk nog wat takemeback seks.spijker95 schreef:#haphaphap
Een grote jongen zoals jij moet daar toch wel tegen kunnen
mojitotjes schreef:DerbiSendaWouter schreef:Eerste echte aanrijding binnen![]()
Even een foto om het te beschrijven :
Hoi dat is idd pech hebben.
Maar zoiets zit toch wel even iets anders in elkaar.
De bestuurder van de auto heeft mischien wel zijn knipperlicht vergeten en is daarom voor jouw aansprakelijk .
Maar ook jij had kunnen weten dat daar parkeer plaatsen zijn , dus jij had kunnen weten dat deze bestuurder daar wilde
parkeren . Daarbij kom jij van rechts achter naar links voorbij dus ook al heeft deze bestuurder in zijn spiegels gekeken.
Hij had je nooit kunnen zien aankomen.
ook is het natuurlijk niet echt slim om daar tegaan inhalen omdat er ook auto uit de parkeer vakken kunnen komen.
maar goed ik hoop dat alles is geregeld met de verzekering .
groetjes evy . student rechten