pieterjan81 schreef:Verdorie, had het wel moeten weten. Moet er morgen mee naar school
pj
Als hij gewoon start kun je morgen toch gewoon naar school? Ik zie het probleem niet zo.
Dan maak je morgen gewoon weer een foto.
Als ik naar school rijd met een te kleine sproeier bestaat de kans dat die vastslaagt, dat is het probleem
Pj
Hoe groot is de kans nou dat dat precies morgen gebeurt?
Anders rij je toch gewoon op de choke?
Ik heb ook een half jaar op de choke gereden omdat mn sproeier te klein was, nooit ergens last van gehad.
Oke, ik heb dus aan de ene kant een schroefje met zo'n stukje metaal met schroefdraad.
Andere kant zit inderdaad gewoon met het zwarte puntje vast.
Thnx.
Wat is het schroefje dat de radiateur-kappen aan het radiateur scherm vast maakt?
Je zou zeggen 9, maar het moet een kruiskop zijn...
En wat zijn die 31 en 30?
Op deze foto is 14 toch gewoon het zadeleind? Vond 50 euro niet zo heel veel geld namelijk. Heb ze bij josdijkman voor bijna het dubbele zien staan. En aangezien op deze manier de originele onderdelen kopen meestal flink duur is was ik benieuwd of dat gewoon klopte?
hoi even een vraagje,
mijn brommer start de laatste tijd heel erg moeilijk, namelijk als ik hem de eerste keer aan kik dan loopt ie 1 seconde en als ik dan een beetje gas geef maakt hij gelijk het bekende broaap geluid en dan valt hij uit, daarna is hij ook niet meer aan te kikken en moet je eerst 20 meter rennen.
dit probleem heb ik alleen als hij koud word gestart.
weet iemand misschien wat het probleem is??
hallo, ik ben ken
ik heb een mhr80 (echte) maar start niet meer van de eerste keer enzo,
hij is dus aan onderhoud toe! ik ga men celinder laten uithonen, en ook een nieuw zuigertje monteren.
Wat moet ik allemaal kopen en waar is het voordeligst ? Welke zuiger en welke tollerantie maat ?
hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Mvg ken