Pieke schreef:bedrijfskunde, ook een pretstudie

Had op meer happers gehoopt.
Opzich valt het nog wel mee, maar ik kan nu al zeggen wie het niet gaan halen.

Pieke schreef:bedrijfskunde, ook een pretstudie
hahaha, precies waarom ik het vroegPieke schreef:bedrijfskunde, ook een pretstudie
spijker95 schreef:Heerlijk strak
spijker95 schreef:Heerlijk strak
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Juist wel, naast die 300 andere studenten die dan ook klaar zijn met bedrijfskunde. Ik wil ook een commissie gaan doen, gewoon om mij te onderscheiden van al die andere bedrijfskundestudenten die tegelijk met mij op de arbeidsmarkt komen.Joram schreef:Je hebt dr veel werk mee naast je gewone studie. Veel scripties en artikelen schrijven.
Daarnaast heb je dan wel with honours op je diploma staan, maar het is niet zo dat het enorm veel meerwaarde heeft.
Je moet wel zin hebben om al dat extra werk erin te steken.
Dat zie ik wel, als het echt teveel tijd kost kun je er altijd nog mee stoppen.Boeki schreef:Ja dat zal met zoiets als Bedrijfskunde wel meer spelen dan bij mij, de technische kant van het studeren. Ik vind het geen gek idee van je inderdaad, maar wel zonde van je studententijd.