Metrakit SP Series Scooter uitlaat!

Uitlaten
Frenk
Pro tuner
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 21:51

Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!

Ongelezen bericht door Frenk »

Vertel er ook even bij voor welk type blok het is
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!

Ongelezen bericht door Joram »

Minarelli Hor. zo te zien.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Timm
Tuner
Berichten: 380
Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF
Locatie: Eefde / Enschede
Contacteer:

Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!

Ongelezen bericht door Timm »

Misschien even op een scooterforum proberen, wij weinig hier hebben een scooter denk ik..
Afbeelding
Plaats reactie