Metrakit SP Series Scooter uitlaat!
Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!
Vertel er ook even bij voor welk type blok het is
-
Joram
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
-
Timm
- Tuner
- Berichten: 380
- Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF - Gallery: DRD Racing: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5321
Aprilia SX: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=12070 - Locatie: Eefde / Enschede
- Contacteer:
Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!
Misschien even op een scooterforum proberen, wij weinig hier hebben een scooter denk ik..
