Hierbij bied ik mijn Aprilia SX aan. Hij hoeft niet perse weg, maar ik ben nu toch wel een beetje klaar met brommers.
De setup:
Cilinder: Bidalot 80cc Racing Factory
Krukas: Bidalot 44,9 mm
Koppeling: DMP 5 plaats met mhr veren
Spruitstuk: Metrakit 24-28mm
Membraan: Top V-Force
Onsteking: origineel
Carburateur: 24mm Oko met TwinAir
Uitlaat: Bidalot Racing Factory MX 2012
Filter, uitlaat en spruitstuk zijn zo goed als nieuw. De rest heeft allemaal rond de 1000 km gelopen.
De brommer is helemaal opgeknapt. Velgen, frame en achterbrug zijn gepoedercoat en de kroonplaten zijn gestraald. Er zitten allemaal nieuwe RVS boutjes in en er is geen roest te bekennen op de brommer. Ook zitten er nieuwe RVS spaken in van JVD wheels. Deze spaken zijn dikker dan origineel. De brommer loopt erg goed en heeft een top van 120 met 13-53. Zit een Stage6 temp/toeren teller op en een fietsteller. Voor zit een spotje en achter zit een klein licht, deze staan niet op de foto's. De kabelboom is eruit gelaten, dus toeter etc. werken niet meer. Voor de rest is het gewoon een zo goed als nieuwe brommer! Op de foto's missen de demper en de tailpijp, omdat ik een nieuwe demper gekregen heb. Deze zitten nu wel gewoon gemonteerd. \
Enige probleem is dat de achterrem licht aanloopt en dat de verlichting nog moet worden aangesloten.
Prijzen
Rijwielgedeelte: 1000
Blok: 850

Nieuwe foto's, hierbij zijn het licht en de demper gemonteerd.