Eerste echte aanrijding binnen
Even een foto om het te beschrijven :
Nou kijk, waar weg van parkeerplaats staat, daar kwam in vandaan, ik heb mezelf maar even B genoemd
De auto bestuurder is A.
Die A's naast waar vijver staat zijn andere auto's
Nou ik kom dus parkeerplaats op rijden, niet zoals A zei te hard, want had net afgeremd om die bocht te nemen, dus ik rij naar pijltje 2 voor mij.
A rijdt naar pijltje 2 voor hem, dus ik denk daar parkeert hij hem, heel logisch toch? ( Met al die auto's die daar altijd staan)
Dus ik wil niemand achter mij hinderen dus ik ga van 2 naar mijn pijl 3 , ineens gaat hij van zijn 2 naar zijn 3 toe, waar ik niet op gerekend had,
zonder knipperlicht, wat dus wel hoort, dus ik wist niet dat hij daar naartoe ging toen knalde ik op zijn ruit, die brak direct, kwam er met mn handkap tegenaan.
Maar zijn ruit dus kapot, verder een paar krasjes en 2 deukjes(?) konden er al eerder in zitten
Ik kwam tegen zijn auto aan, maar de brommer zelf, het wiel, heeft geen schade aan de auto gemaakt, wat dus verklaart dat wat hij zegt, dat ik te hard reed, niet klopt, want dan had hij ook wel een deuk in de zijkant
Verder is er geen schade, maar mn voorvork lijkt ineens olie te lekken, aan beide kanten ? Weet niet of dit normaal is.
Foto voorvork :
Maar ik moet dus nu thuis m'n verklaring en alles invullen, hopelijk krijg ik hier niet teveel gezeik mee.
Ruitje van zo'n oud Peugot'je is niet heel duur gelukkig.
Was wel een rotdag dus