Ik zal mij alseerst even voorstellen. Ik ben Koen, woonachtig in Goes (zeeland) en ik ben over 2 maandjes 16

Mijn vraag is eigenlijk, waar moet ik op letten als ik een 2e hands derbi koop? Wil een DRD, xtreme.
Bvd,
Koen
HardWithStyle schreef:Grapje Koen, niet huilen. *schuift roosvicee toe*
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Dat maakt opzich niet veel verschil in het kopen van een brommerdebeste95 schreef:Wil je nou een DRD of een xtreme?
Ssjt, laat mij bijdehand zijnXtreme06 schreef:Inderdaad hier is een linkje![]()
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=38&t=1787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat maakt opzich niet veel verschil in het kopen van een brommerdebeste95 schreef:Wil je nou een DRD of een xtreme?
Ik kan tot de 800 gaan, maar t beste zou zijn 600/650.Pew schreef:heb je een max budget?
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
the skullkid schreef:En niet teveel terugschakelen. Je weet wel *huuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggg* bakkes op stuur.
Als die kvs lekt bij de waterpomp = nieuwe waterpomp revisie.Koen schreef:Ik heb idd die in krabbedijke gezien. Hij was eerst 800 eu, en nu in prijs verlaagd. Misschien dat als ie nog een keer in prijs verlaagt, dat ik m dan ga kopen, als je bij de omschrijving kijkt ( is zn voorlamp kapot door spanningsregelaar. Dat is denk ik best makkelijk te verhelpen d.m.v nieuwe spannings regelaar. Maar er staat ook bij (weet niet of t op marktplaats of zeelandnet is) dat ie iets wat koelvloeistof lekte, en dan heb ik al zoiets, waarschijnlijk word dat een duur geintje. Of gewoon nieuwe pakkingen erin misschien? Heb er niet echt heel veel verstand van )
You're damn right!HardWithStyle schreef:Eerst een brommer kopen helpt wel in de motivatie om je rijbewijs te halen