Boeki schreef:Demper kan wel invloed hebben op de prestaties, maar op 'brommerniveau' merk je daar idd niets van.
Hoe?
Je gaat dan op GP niveau zitten denken.denk aan doorstroming van de uitlaatgassen enzo.
Ik wist het, ik typte er nog bij, bij een 4t zou het wel kunnen, maar dan alleen als je een demper doorlaat heb van 10mm
Maar goed dan was het dus correct
Je gaat dan op GP niveau zitten denken.denk aan doorstroming van de uitlaatgassen enzo.
Ik wist het, ik typte er nog bij, bij een 4t zou het wel kunnen, maar dan alleen als je een demper doorlaat heb van 10mm
Maar goed dan was het dus correct
Waarom komt 4t er opeens bij kijken? we hebben het toch over 2takt?
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Royal Club schreef:
Je gaat dan op GP niveau zitten denken.denk aan doorstroming van de uitlaatgassen enzo.
Ik wist het, ik typte er nog bij, bij een 4t zou het wel kunnen, maar dan alleen als je een demper doorlaat heb van 10mm
Maar goed dan was het dus correct
Waarom komt 4t er opeens bij kijken? we hebben het toch over 2takt?
Een 4t moet de uitlaatgassen zo snel mogelijk weghebben
2t niet/minder.
Dus zodoende kwam ik erop
dat was het eerste wat in me op kwam, 4t
AlexSenda schreef:
Ik wist het, ik typte er nog bij, bij een 4t zou het wel kunnen, maar dan alleen als je een demper doorlaat heb van 10mm
Maar goed dan was het dus correct
Waarom komt 4t er opeens bij kijken? we hebben het toch over 2takt?
Een 4t moet de uitlaatgassen zo snel mogelijk weghebben
2t niet/minder.
Dus zodoende kwam ik erop
dat was het eerste wat in me op kwam, 4t
Waarom moet je bij een 2takt de uitlaatgassen niet zsm weg hebben dan? of zoals jij het aangeeft, minder snel?
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
4t moet alle uitlaatgassen snel weg hebben, tenminste, zo heb ik dat begrepen
2t werkt op druk veranderingen, dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Maar goed, ik vertel je wat je allang weet.
Als je dus bij een 2t gewoon een open pijp hebt, dus waar de uitlaatgassen zo weg kunnen, dan gaat dat natuurlijk niet werken.
Maar het heeft dus volgens jou te maken met de diameter van de demper?
AlexSenda schreef:Werking van 2t en 4t, dat weet je ook.
4t moet alle uitlaatgassen snel weg hebben, tenminste, zo heb ik dat begrepen
2t werkt op druk veranderingen, dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Maar goed, ik vertel je wat je allang weet.
Als je dus bij een 2t gewoon een open pijp hebt, dus waar de uitlaatgassen zo weg kunnen, dan gaat dat natuurlijk niet werken.
Maar het heeft dus volgens jou te maken met de diameter van de demper?
Dat 2takt een expansie kamer heeft om zo een reflectiepuls te creeren om het mengsel terug de cilinder in te forceren neem verder niet weg dat de uitlaat gassen er ook gewoon met een noodgang uitmoeten
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie