Lagerpassingen

Algemene vragen over Derbi.
Xtreme06
Pro tuner

Re: Lagerpassingen

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Had het al eens met Loctite vast gelijmd,weet niet meer welke nummer exact :oops: (Het is blauw en ik gebruik het voor boutjes)
Maar dit bleek niet echt te helpen,als ik naar school reed voelde ik het al na enkele bochten terug :sad:
Morgen ga ik meer weten ivm het repareren van de naaf,heb morgen praktijkles en ga even overleggen.Omdat ik op school niet veel tijd heb ivm eindproject :eerie: weet ik niet of dit wel zal lukken maar heb er goede hoop in :happy:
bartvdl
Tuner

Ongelezen bericht door bartvdl »

Xtreme06 schreef:Had het al eens met Loctite vast gelijmd,weet niet meer welke nummer exact :oops: (Het is blauw en ik gebruik het voor boutjes)
Maar dit bleek niet echt te helpen,als ik naar school reed voelde ik het al na enkele bochten terug :sad:
Morgen ga ik meer weten ivm het repareren van de naaf,heb morgen praktijkles en ga even overleggen.Omdat ik op school niet veel tijd heb ivm eindproject :eerie: weet ik niet of dit wel zal lukken maar heb er goede hoop in :happy:
ja dat borg spul gaat echt niet werken voor je lager vast te houden, beter kneedbaar alu van loctite dan
Xtreme06
Pro tuner

bartvdl schreef:
Xtreme06 schreef:Had het al eens met Loctite vast gelijmd,weet niet meer welke nummer exact :oops: (Het is blauw en ik gebruik het voor boutjes)
ja dat borg spul gaat echt niet werken voor je lager vast te houden, beter kneedbaar alu van loctite dan
Nee,dat dacht ik al voor ik het deed...Het was gewoon om is te proberen,na het testritje heb ik hem op stal gezet en daar blijft hij nu tot het degelijk gemaakt is :angel: zo kan ik ook meteen eens wat details aanpakken :happy:
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Ongelezen bericht door basserd »

Haha klopt wat jij hebt is om boutjes te borgen, je moet loctite hebben voor cilindrische verbingen (loctite 609 is dat)
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
Xtreme06
Pro tuner

Heb het vandaag besproken met mijn leraar,hij raad het mij af om de naaf iets te doen...Het blijft knoeien volgens hem,en aangezien de man bakken vol ervaring heeft geloof ik het ook wel :roll: (vond het zelf het idee van die alu bus niet zo slecht maarja)Een grotere lager zou de resterende rand van de passing wat te dun laten worden naar mijn idee.Dus die mogelijkheid schrap ik ook.Mijn leraar raadde mij buiten een nieuwe velg ook kneedbaar metaal aan,dat wil ik wel nog proberen.Is dit dan wat ik nodig heb?==> http://www.xtrack.nl/product/loctite-34 ... ster-24ml/" onclick="window.open(this.href);return false;
basserd schreef:Haha klopt wat jij hebt is om boutjes te borgen, je moet loctite hebben voor cilindrische verbingen (loctite 609 is dat)
Het is iets met nummer 3xx,het is niet meer leesbaar maar idd enkel voor boutjes :lol:

Is natuurlijk ook een oplossing :thumbup: maar in de toekomst kan het mij nog zuur opbreken...Dan zit de lager zo vast dat als ik de lager opnieuw moet vervangen hij niet meer zal los komen :thumbdown:
Plaats reactie