Wel een MHR 50 TEAAAAM he?Nick22 schreef:Nee ik vind hem zo wel mooi, zit nu ook een mhr 50 op

Wel een MHR 50 TEAAAAM he?Nick22 schreef:Nee ik vind hem zo wel mooi, zit nu ook een mhr 50 op
Haha sorry ding loopt wel echt mooikoentjuhh1234 schreef:Wel een MHR 50 TEAAAAM he?Nick22 schreef:Nee ik vind hem zo wel mooi, zit nu ook een mhr 50 op![]()
Betekent dat het dan geen of wel MHR 50 TEAM is??Nick22 schreef:Haha sorry ding loopt wel echt mooikoentjuhh1234 schreef:Wel een MHR 50 TEAAAAM he?Nick22 schreef:Nee ik vind hem zo wel mooi, zit nu ook een mhr 50 op![]()
Km stand is 17300 en setup is nu helemaal origineel en vraag prijs is 1400.williamJD schreef:Wat is de kmstand en wat is de vraagprijs? En welke setup zit er nu op?
bas.kommer schreef:super mooi ding ;D
hoeveel wou je ervoor hebben?
Nick22 schreef:Km stand is 17300 en setup is nu helemaal origineel en vraag prijs is 1400williamJD schreef:Wat is de kmstand en wat is de vraagprijs? En welke setup zit er nu op?![]()
.
Kan eventueel ook met Conti chr en 19 mm
Dat is met Conti en 19 mm en met wat extra kappen de cilinder heeft nu 5000 gelopen en toen is er ook een andere krukas in gekomen en alle lagers en keeringen zijn toen vervangenAlfred schreef:Mooie brommer1400 is dat met Conti en 19mm zo niet hoeveel is dan die conti extra
P.s. Hoeveel heeft de originele cilinder gelopen en is het blok gereviseerd ?