Misschien bestel ik ze dan zelf ook wel

vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Ook bij easyparts besteld en precies dezelfde?MikeDRD03 schreef:Ik heb die pro handkappen ook
Het zijn echt supermooie handkappen
Kijk maar bij mn project log
Mvg mike
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Flikker toch op met je kut contiRobinwkp schreef:Ben benieuwd of die handkappen mooi zijn. Anders ga ik ze ook halen![]()
Verder mooi brommertje
En een conti zou een mooie verbetering zijn !
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
Joram schreef:Hoezo dat, Conti is niks mis mee
Robinwkp schreef:Joram schreef:Hoezo dat, Conti is niks mis mee
ik heb ze binnen en maak dinsdag een foto voor jeDerbiSendaWouter schreef:Upload even een foto als je handkappen erop zitten, ben benieuwd.
ben benieuwd wat je er van vindDerbiSendaWouter schreef:Upload even een foto als je handkappen erop zitten, ben benieuwd.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ik dacht dat die P voor Post stond hahaJoram schreef:Hoezo heb je het over P5 terwijl je maar 2 pagina's hebt?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.