Mijn naam is Max
Ik ben 16 jaar oud en kom uit Enschede.
Zit in het 4de jaar VMBO T en krijg morgen mijn examen uitslag

Op zaterdags werk ik op de markt bij een fruitboer.
Verder heb ik een Rieju RXX uit 2011

Groetjes !
Maxx schreef:Hallo
Mijn naam is Max
Ik ben 16 jaar oud en kom uit Enschede.
Zit in het 4de jaar VMBO T en krijg morgen mijn examen uitslaghehe!
Op zaterdags werk ik op de markt bij een fruitboer.
Verder heb ik een Rieju RXX uit 2011![]()
Groetjes !
Hahah dankje, ben nog niet gebeld tot nu toeMotomatsu schreef:Welkom Max, en succes met de spanning vandaag!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
11 jaar?gemonde schreef:godver, ik moet echt minder drinken op de zondag middag
Mooi! en je woont in Barneveld zie ik?MikeR schreef:Stel me ook maar even voor.
De naam is Mike, ben 15 jaar en word op 22 september 16.
Zit op dit moment in italie maar als ik terug kom ga ik gelijk beginnen met het theorie examen voor mijn brommer certificaat.
Ben dan ook van plan om gelijk als ik 16 ben een derbi te kopen, weet nog niet precies welke maar ben nu nog gewoon op zoek naar een goede deal. Ik heb het geluk om een vader te hebben die alles wat op brandstof werkt geweldig vindt en hij steunt mij dan ook financieel![]()
Ik word vast een stuk actiever op dit forum zodra ik mijn eerste derbi in ontvangst mag gaan nemen
OkeeMikeR schreef:Jep, zit op het JFC, me diploma al in ontvangst mogen nemen maar ga nog twee jaar door op de havo
Ben gelaserd Bij zeumeren en reed 75 ex correctie binnen bebouwde kom.MikeR schreef:Kloptt, zie ze inderdaad vaak rijden, gelukkig niet heel veel rollerbank controles zover ik weet, de laatste die ik me kan herinneren was hij het oude christiaan Huijgens..maar hoe heb je dat voorelkaar gekregen?
Lolll ik ook ^^ Nou ja, Havo 5 dan. Staan al 2 blauwe senda's bij op school (als geen van die 2 examen heeft gedaan). Rollerbankcontrole is ook nog regelmatig bij de Meerwaarde.MikeR schreef:Jep, zit op het JFC, me diploma al in ontvangst mogen nemen maar ga nog twee jaar door op de havo
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?