Owja, OT nu!
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ik heb hem al hoorJoram schreef:Hoe kan jij nou oordelen over dat ding terwijl je hem nog niet eens hebt?![]()
![]()
Owja, OT nu!
Ik las net ergens dat je wacht tot de dealer je terugbelt en je je brommer nog niet eens hebt. Wat is het nou? En het maakt niemand uit dat je Rieju beter vindt dan Derbi, maar wat is de reden dat je dit in elk topic ongerelateerd overdreven onsubtiel aan moet halen?doerak schreef:Ik heb hem al hoorJoram schreef:Hoe kan jij nou oordelen over dat ding terwijl je hem nog niet eens hebt?![]()
![]()
Owja, OT nu!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
heb hem net opgehaald ?debeste95 schreef:Ik las net ergens dat je wacht tot de dealer je terugbelt en je je brommer nog niet eens hebt. Wat is het nou? En het maakt niemand uit dat je Rieju beter vindt dan Derbi, maar wat is de reden dat je dit in elk topic ongerelateerd overdreven onsubtiel aan moet halen?doerak schreef:Ik heb hem al hoorJoram schreef:Hoe kan jij nou oordelen over dat ding terwijl je hem nog niet eens hebt?![]()
![]()
Owja, OT nu!
Remylimited schreef:Rieju is gewoon minder dan Derbi.
Ze zijn slechter afgewerkt en nog een paar kleine puntjes.(Derbi heeft ook zo z'n puntjes)
AM6 VS Derbi blok verhaal.
AM6 is goed.
Derbi. Is ook goed.
Als die niet goed schakel zit er gewoon iets fout.
En het is onzin dat het een kwaal van Derbi is.
Ik heb op veel Derbi's gereden en allemaal niks mis mee.
Ik heb ook op genoeg rieju's/TZR's gereden en dat rijd ook prima.
Enige nadeel aan AM6 is de schakelvork.
Het schijnt dat ze die met sprinten wel een krom trappen.
En bij Derbi dan weer niet.
Hou nou AUB op met het VOL spammen van het DERBI-FORUM tanks
Oh alstublieft, eerst prijs je Rieju helemaal aan hoe geweldig het is, maar je hebt dat ding net terug dus ik betwijfel dat je de nodige ervaring al hebt opgedaan om deze twee merken te vergelijkendoerak schreef:
heb hem net opgehaald ?
hahahaXtreme06 schreef:![]()
![]()
weet je wat,probeer het hier eens
http://forum.riejuforum.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Derbi rijders praten altijd slecht over Rieju's vanwege het feit dat Rieju stalen frames heeft en ze makkelijker roesten. Maar Rieju is niet het merk waar kapophangpunten makkelijk afbreken, blokophangpunten soms scheuren, balhoofden losscheuren van het frame(heel makkelijk bij een ongeluk). Een maat van mij is met zn rieju rrx met 70 frontaal op een auto geknalt en zn frame was nog kaarsrecht, dat zou je bij een Derbi nooit hebben. Tevens zit er in een derbi supermotard model meestal geen balansas waardoor ze heel erg trillen en dan noemen ze Rieju een slecht merk vanwege het feit dat de frames zeer sterk zijn, maar wel roesten. Dat roestprobleem los je trouwens makkelijk op door het frame gewoon een keer goed te laten powdercoaten en dan heb je er ongeveer 7 jaar geen omkijken naar, na 7 jaar begon de mijne namelijk roestplekjes te vormen door steentjes die van me achterwiel de coating van me subframe hadden verpest. Tevens ziet die Rieju die yv.S net heeft geplaatst er zeer degelijk uit en is zeker zijn geld waard.Remylimited schreef:Rieju is gewoon minder dan Derbi.
Ze zijn slechter afgewerkt en nog een paar kleine puntjes.(Derbi heeft ook zo z'n puntjes)
AM6 VS Derbi blok verhaal.
AM6 is goed.
Derbi. Is ook goed.
Als die niet goed schakel zit er gewoon iets fout.
En het is onzin dat het een kwaal van Derbi is.
Ik heb op veel Derbi's gereden en allemaal niks mis mee.
Ik heb ook op genoeg rieju's/TZR's gereden en dat rijd ook prima.
Enige nadeel aan AM6 is de schakelvork.
Het schijnt dat ze die met sprinten wel een krom trappen.
En bij Derbi dan weer niet.
Hou nou AUB op met het VOL spammen van het DERBI-FORUM tanks
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Xtreme06 schreef:![]()
![]()
weet je wat,probeer het hier eens
http://forum.riejuforum.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen lang gebruik, is gewoon een Derbikwaaltje en heeft elk Derbi blokCheeringRoger schreef:Oke dus als ik het goed begrijp is dit een kwaaltje waar iedereen na lang gebruik last van kan krijgen en heeft het geen specifieke reden. Olie heb ik 2duizend km nog ververst maar daarvoor deedtie het ook al. Ik zal pookje een tandje lager zetten en kijken hoe het dan gaat. Bedankt