Dan kan dit beestje ook weer in elkaar worden gezet.
Zou het mooi staan als ik mijn schakelpookje, rempookje zwart laat coaten en mijn ontstekingskapje en oliekapje zwart spuit?

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
zal ik je van tevoren even vertellen dat dijkman die kerringen niet heeft... mn kameraad heeft een evo ltd, en die is dr ook al zovaak geweest maar ze hebben hem bij derbi in back order staan maar hij komt maar niet onderhand al een half jaar verderD-Evo schreef:Waarschijnlijk vrijdag middag even nieuwe stofhoezen en keringen ophalen bij Josdijkman.
Dan kan dit beestje ook weer in elkaar worden gezet.
Zou het mooi staan als ik mijn schakelpookje, rempookje zwart laat coaten en mijn ontstekingskapje en oliekapje zwart spuit?
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
Auw... Doet pijn aan de portemonnee zeker.. Maarja, je moet wat over hebben voor zo'n dikke brommertD-Evo schreef:Dankjewel![]()
Keeringen en stofhoezen betaald, bam 133 euro aftikken.
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
Dat is niet normaal. koop ze dan universeel ergens anders ofzo.D-Evo schreef:Dankjewel![]()
Keeringen en stofhoezen betaald, bam 133 euro aftikken.
spijker95 schreef:Heerlijk strak